Επίσκεψη στο ΚΕ.ΠΕ.Α Ομηρούπολης – Γ΄ & Δ΄ τάξεις
Την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές της Γ´ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των Δράσεων Ενεργού Πολίτη υλοποίησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κ.Ε.ΠΕ.Α Ομηρούπολης «Σε πέλαγα και …
Επίσκεψη στο ΚΕ.ΠΕ.Α Ομηρούπολης – Γ΄ & Δ΄ τάξεις Διαβάστε περισσότερα!