Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσεων “Η Σχολική Τάξη ως Κοινωνική Ομάδα” , άξονας “Σχέσεις μεταξύ των μαθητών”, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες των Α΄και Β΄τάξεων χρησιμοποιώντας μια τεχνική του εκπαιδευτικού δράματος, την «ανακριτική καρέκλα», ξεδιπλώνουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τους πρωταγωνιστές της ιστορίας “Το σκουλήκι και τα πουλιά” από το βιβλίο Ηρεμία έξω η βία. Συγκεκριμένα, ένα παιδί αναλαμβάνει τον ρόλο του σκουληκιού και άλλα δύο τον ρόλο των πουλιών. Τα υπόλοιπα παιδιά σχηματίζουν έναν κύκλο και τους υποβάλλουν εναλλάξ ερωτήσεις που σχετίζονται με τη συναισθηματική κατάσταση και τις σκέψεις των ηρώων σε διάφορα σημεία της ιστορίας (πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη λύση). Τα παιδιά που πρωταγωνιστούν καλούνται να απαντήσουν επιχειρηματολογώντας, ώστε να αναδειχθεί η πιο σωστότερη λύση, στο πρόβλημά τους.