Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Τυρνάβου θα τελεστεί τη Δευτέρα στις 9:00 π.μ. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8:50, θα μπουν στην τάξη τους μαζί με τους εκπαιδευτικούς και θα αποχωρήσουν μετά τη λήξη της τελετής. Οι μαθητές της Α΄τάξης μαζί με τους γονείς τους θα παραμείνουν στην αυλή ως εκπρόσωποι του σχολείου στον Αγιασμό.
Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις
μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος. Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά τον πρώτο σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 53950/4-9-2021 (Β΄4054) ΚΥΑ.
Η Δ/ντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τυρνάβου

