Οι μαθητές της Β2 τάξης γράφουν στον Αϊ- Βασίλη
Αγαπημένε μου, Αϊ Βασίλη…. from mata
Η ΦΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (από τα παιδιά της Ε1 τάξης)
ελύτης. όπως … ελλάδα, from agelalios
Η ΦΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (από τα παιδιά της Ε1 τάξης)
σπίτι με from agelalios

Πρόσφατα σχόλια