επίσκεψη στο Noesis 26 2-2014 from agelalios
Το λιμάνι της πόλης μας
Γνωρίσαμε από κοντά το λιμάνι της πόλης μας, παιδιά! Ύστερα από πρόσκληση μητέρας μαθητή του Σχολείου μας, η Β΄τάξη επισκέφθηκε και ξεναγήθηκε στους χώρους και στα κτίρια του ΟΛΘ. Παρά την πυκνή ομίχλη η περιήγησή μας υπήρξε ενδιαφέρουσα και εντυπωσιακή. Ο υπεύθυνος της ξενάγησής μας – κύριος Φώτης – μας πρόβαλε διαφάνειες με τους […]
Οι αφίσες του Β1
αφισες from evakou56

Πρόσφατα σχόλια