Αγγλικά στις Α΄και Β΄τάξεις
Προς: τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών Α’ & Β’ τάξεων των σχολείων με ΕΑΕΠ Αγαπητοί Γονείς , Με την επιστολή αυτή θα θέλαμε εμείς, η ομάδα έργου για το «Πρόγραμμα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία» (ΠΕΑΠ), να καλωσορίσουμε εσάς που έχετε παιδιά που θα διδαχθούν για πρώτη φορά Αγγλικά στην Α΄ δημοτικού […]
Πρώτη μέρα στο σχολειό
Πρώτη μέρα στο σχολειό «Τόση βιάση καὶ σπουδή;Γιὰ ποῦ πᾶς, καλὸ παιδί;Κίνησες νωρὶς-νωρὶςκαὶ τρεχάτος προχωρεῖς; Στάσου δὰ νὰ διασκεδάσειςμὲ τὶς ὀμορφιὲς τῆς Πλάσης!Κόψε ἀπ᾿ τὰ περβόλια πάλιτοῦ χινόπωρου τὰ κάλλη!» «Νὰ σταθῶ; Δὲν εὐκαιρῶ,γιατὶ πάω στὸ φτερό.Καὶ ποῦ πάω, νὰ στὸ πῶ;Στὸ σχολειό μου π᾿ ἀγαπῶ! Ἄνοιξε γιὰ πρώτη μέρα.Βλέπεις τὰ παιδιὰ ἐκεῖ πέρα;Ἔχουν μόνα […]
Αγιασμός σχ. χρονιάς 2013-14 (Τετάρτη 11/9 στις 11.00π.μ)
Ο αγιασμός του Σχολείου μας θα γίνει την Τετάρτη 11/9/2013 στις 11.00π.μ

Πρόσφατα σχόλια