1ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ
Την Τρίτη 30 Μαΐου 2017 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας, υπό την επιμέλεια της δασκάλας τους κας Καραμάνου Ελεούσα θα συμμετάσχουν στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο Δημοτικών Σχολείων Κοζάνης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα εισηγηθούν το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τρέφομαι Σωστά που υλοποίησαν κατά το τέχον σχολικό έτος.
ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 24 Μαΐου 2017 η Σχολική Μονάδα δεν θα λειτουργήσει λόγω συνέλευσης του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης









