Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου όλες οι τάξεις του Σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Περπατώ εις το δάσος΄΄ από την Παιδική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης.


Σχολιάστε