Το πρόγραμμα του Σχολείου διαμορφώνεται ως εξής:
• Παρασκευή 10 Ιουνίου (το Υποχρεωτικό Πρόγραμμα και το Ολοήμερο Πρόγραμμα του Σχολείου τηρούνται κανονικά)
10.00-10.45: Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης θα παρουσιάσουν το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας που εκπόνησαν και τη διάρκεια του σχολικού έτους με θέμα Η φιλία (Αίθουσα Εκδηλώσεων)
10.50 – 11.05: Η δασκάλα της Α΄ τάξης και η δασκάλα του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Σερβίων θα παρουσιάσουν στιγμιότυπα από το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που εκπόνησαν από κοινού η Α΄ τάξη και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σερβίων με θέμα Από το σιτάρι στο ψωμί (Αίθουσα Εκδηλώσεων)
11.10-11.30: Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης θα αναπαραστήσουν το ηλιακό σύστημα (αύλειος χώρος)
11.45 – 12.25: Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης θα παρουσιάσουν τη θεατρική παράσταση Τα μαθητικά τα χρόνια (Αίθουσα Εκδηλώσεων)
• Δευτέρα 13 Ιουνίου: (το Υποχρεωτικό Πρόγραμμα και το Ολοήμερο Πρόγραμμα του Σχολείου τηρούνται κανονικά)
09.00 – 12.25: Παιχνίδι & Αθλητισμός. Συμμετοχή όλων των τάξεων και σε συνεργασία με τους μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σερβίων σε αθλητικές δραστηριότητες με παιγνιώδη μορφή. Οι δραστηριότητες θα υλοποιηθούν στον αύλειο χώρο του σχολείου
• Τρίτη 14 Ιουνίου: Περίπατος στο χώρο της Εμποροπανήγυρης Σερβίων (ώρα αναχώρησης 8.30 από το Σχολείο – ώρα αποχώρησης 13.00 από το χώρο της εμποροπανήγυρης)
Το Ολοήμερο Πρόγραμμα του Σχολείου δεν θα λειτουργήσει.
• Τετάρτη 15 Ιουνίου: Λήξη μαθημάτων. Ώρα προσέλευσης: 08:30. Ώρα αποχώρησης 09:30. Οι μαθητές θα παραλάβουν τους Τίτλους Προόδου, θα αποχαιρετιστούν και θα αποχωρήσουν.