Αρχείο κατηγορίας: Εν Δράσει…
Εκπ/κες δράσεις, επισκέψεις, διαγωνισμοί
14 Φεβρουαρίου 2025: Ημέρα Αγάπης για όλους!!!
Με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, την Πέμπτη στις 14 Φεβρουαρίου, μιλήσαμε γενικότερα για τη σημασία της αγάπης στη ζωή μας.
Αγάπη είναι:
η φροντίδα, η ενσυναίσθηση, η φιλία, η αλληλεγγύη, η οικογένεια, οι αγκαλιές…το να σκέφτεται ο ένας τον άλλον
Αυτές ήταν κάποιες από τις απαντήσεις των παιδιών της ΣΤ Δημοτικού στην ερώτηση ́ ́Τι είναι αγάπη για εσάς; ́ ́.
Γιατί τα παιδιά πάντα ξέρουν να διακρίνουν τα σημαντικά από τα επουσιώδη…
Γιατί με έναν μαγικό τρόπο, τα παιδιά πάντα ΞΕΡΟΥΝ, αρκεί απλά να τα αφουγκραστείς!
♥ Ημέρα αγάπης και δώρων με καρδούλες μαρακες γιατί η αγάπη είναι μουσική, συναίσθημα γλυκό και έντονο….
Η δασκάλα της τάξης
ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΚΟΣΜΑ
Ολοήμερη εκδρομή στο Δέντρο των Ξωτικών στην Πάτρα
Οι μαθητές της Δ, Ε και Στ τάξης επισκέφθηκαν το Δέντρο των Ξωτικών στην πόλη της Πάτρας. Τα ξωτικά ξεναγησαν τους μαθητές στο χωρο του πάρκου, τους έκαναν face painting, βοήθησαν να στείλουν γράμμα στον Αϊ-Βασίλη και άλλες ποικίλες Χριστουγεννιάτικες δράσεις. Μαθητές κι εκπαιδευτικοί περάσαμε υπέροχα μεσα σε μια άκρως Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!!! Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία!!!
Θεατρική παράσταση για τον εορτασμό της 17ης Νοεμβρίου από τους μαθητές της Ε τάξης
Θεατρική παράσταση για τον εορτασμό της 17ης Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές της Ε τάξης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες με συνθήματα «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία», «Εθνική Ανεξαρτησία», « Κάτω η Χούντα», μας μετέφεραν πίσω στην ημέρα που οι φοιτητές στο Πολυτεχνείο, έδωσαν τον μεγαλύτερο αγώνα για την ελευθερία και έφεραν ξανά τη Δημοκρατία στον τόπο που τη γέννησε. Το Πολυτεχνείο ανήκει σε όλους μας, κυρίως όμως, ανήκει στην νέα γενιά υπενθυμίζοντας την υποχρέωση μας απέναντι σε αυτήν: «Να εμπνεύσουμε τις ψυχές των παιδιών μας με τα αιώνια και ακατάλυτα ιδανικά της φυλής μας, τον ΗΡΩΙΣΜΟ, την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!»
Εκδρομή με το πρόγραμμα του ΟΦΥΠΕΚΑ στην παραλία του Καλαμακίου
Σήμερα οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης, επισκέφθηκαν την παραλία του Καλαμακίου, μέσω του προγράμματος ΟΦΥΠΕΚΑ, προκειμένου να εξερευνήσουν φωλιές της χελώνας καρέτα καρέτα. Έμαθαν τις δύσκολες συνθήκες, τη διαδικασία και τον χρόνο που απαιτείται, ώστε να φτάσει η χελωνα στην παραλία για τη γέννηση, έπειτα να εκκολαφθούν τα αυγά και να φτάσουν τα χελωνακια ασφαλή στη θάλασσα. Μάλιστα, οι υπεύθυνες του προγράμματος άνοιξαν φωλιές στις οποίες δυστυχώς βρέθηκαν αυγά με ή χωρίς χελωνακια. Ένω ελάχιστα ήταν αυτα που είχαν εκκολαφθεί. Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη εμπειρία!
Επίσκεψη στο σταφιδεργοστάσιο με το πρόγραμμα Μακινα Πολιτισμού του ΚΠΕ Λιθακιας
Σήμερα οι μαθητές της Ε’ και Στ’ δημοτικού παρακολούθησαν τα στάδια παραγωγής κι επεξεργασίας της μαύρης σταφιδας μέσα από μια ιστορική αναδρομή στα χρόνια όπου η παραγωγή και εξαγωγή σταφίδας αποτελούσε το κύριο εισόδημα των Ζακυνθινών. Στο τέλος έφτιαξαν κολάζ και μια μικρή ιστορία σχετική με τη μαύρη σταφιδα της Ζακύνθου και φυσικά είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το προϊόν.
Επίσκεψη στο μουσείο φυσικής ιστορίας Παναγιώτης Χέλμης και παρακολούθηση του προγράμματος με τίτλο: «Σεμινάριο επίδειξης Βασικών Τεχνικών Χαρακτικής και Εκτύπωσης».
Σήμερα οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού επισκέφθηκαν το μουσείο φυσικής ιστορίας Παναγιώτης Χέλμης και παρακολούθησαν το πρόγραμμα με τίτλο: «Σεμινάριο επίδειξης Βασικών Τεχνικών Χαρακτικής και Εκτύπωσης». Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την τεχνική της χαρακτικής και της εκτύπωσης καθώς και να δημιουργήσουν δικά τους έργα χαρακτικής με φύλλα. Μια πρωτότυπη δράση που τους χαροποίησε ιδιαιτερα.
4 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων -Ας στείλουμε μηνύματα και φωνές ευαισθητοποίησης
“Η αληθινή ηθική δοκιμασία της ανθρωπότητας, η θεμελιώδης δοκιμασία της (η οποία βρίσκεται βαθιά θαμμένη από τη θέα), αποτελείται από τη στάση της απέναντι σε εκείνους που είναι στο έλεός της:τα ζώα”.
Μίλαν Κούντερα
«Η έλλειψη βίας οδηγεί στην υπέρτατη ηθική, που είναι κι ο σκοπός όλης της εξέλιξης. Μέχρι να σταματήσουμε να κάνουμε κακό στα ζώα, θα είμαστε ακόμα απολίτιστοι», έλεγε ο Αμερικανός εφευρέτης, Τόμας Έντισον.
Πόσο έχει διαβρωθεί η ψυχή και η συνείδηση των ανθρώπων που συμπεριφέρονται ανήθικα απέναντι στα ζώα;
Η ταινία “Sad Animation – The Animals Life” παρουσιάζει με ευαισθησία τις δύσκολες συνθήκες ζωής των ζώων και την συχνά θλιβερή ζωή τους με αιτία την ανθρώπινη απληστία , με έμφαση στην κακομεταχείριση. Εξερευνά θέματα όπως η εγκατάλειψη, η κακοποίηση και η μοναξιά που βιώνουν πολλά ζώα. Εστιάζει στα συναισθήματά τους και στις καταστάσεις που αντιμετωπίζουν.
Σήμερα στο σχολείο μας μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαμε ποικίλες ταινίες μικρού μήκους με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Οι μαθητές της ΣΤ’ κατασκεύασαν αφίσα με τα Δικαιώματα των Ζώων. Απόρροια πως η φιλοζωία αντιπροσωπεύει την ποιότητα και το επίπεδο του πολιτισμού μιας χώρας. Τα ζώα δεν είναι διασκεδαστές, δεν είναι σκλάβοι μας, είναι ψυχές με πλούσιο συναισθηματικό κόσμο.










































































