Δράσεις για την ομαλή προσαρμογή-μετάβαση της Α τάξης

 

 

οι μαθητεσ τησ στ ταξησ υιοθετουν τα πρωτακια μασ Ανώνυμο σχέδιο 1

Οι μαθητές/τριες της Α τάξης μέσα από εκδηλώσεις-δράσεις υποδοχής που πραγματοποιήθηκαν στην έναρξη της σχολικής χρονιάς (υποδοχή από τις δασκάλες τους-ενημέρωση γονέων από την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό της ΕΔΥ) συνεχίζουν την ομαλή προσαρμογή τους-μετάβαση μέσα από τις  δράσεις που οργανώθηκαν :

Αρχικά, οργανώθηκε η “Υιοθεσία” ,όπου οι  μαθητές της ΣΤ τάξης προσφέρουν  τη  βοήθειά τους, “υιοθετώντας”  μαθητές/τριες της Α τάξης, σε καθημερινές ρουτίνες ,προκειμένου να αποκτήσουν δεξιότητες αυτομέριμνας και ομαλής προσαρμογής στο χώρο του σχολείου.

Η  συνέχεια με τη δράση “Μάθε να δένεις τα κορδόνια σου”

Πραγματοποιήθηκε και φέτος με επιτυχία η δράση «Μάθε να δένεις τα κορδόνια σου» από τους μαθητές της ΣΤ’, με την καθοδήγηση της εικαστικού κ. Ειρήνης Μπάκα. Αρχικά, κατασκευάστηκαν στο μάθημα των εικαστικών οι 48 εργασίες και την Παρασκευή 14/12/24 έγινε η προγραμματισμένη επίσκεψη στα δύο τμήματα της Α΄ τάξης, έτσι ώστε οι μαθητές της ΣΤ΄ να τις χαρίσουν στους μαθητές της Α΄. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μεγαλύτεροι μαθητές έδειξαν  στους μικρότερους του σχολείου πώς να δένουν τα κορδόνια των παπουτσιών τους και τούς βοήθησαν να εξασκηθούν στη νέα δεξιότητα. Τα παιδιά της Α΄ δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους, και υποσχέθηκαν πως θα συνεχίσουν την εξάσκηση στο σπίτι.

Μέσω της εργασίας αυτής αναπτύσσονται δεξιότητες του τομέα της αυτομέριμνας και της αυτοϋπηρέτησης, καθώς και η δεξιότητα της λεπτής κινητικότητας των χεριών, η οποία σχετίζεται με την ικανότητα του παιδιού να χειρίζεται αντικείμενα με επιδεξιότητα.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *