Η κινητή οδοντιατρική μονάδα του “χαμόγελου του παιδιού ” βρέθηκε στην αυλή του Σχολείου μας. Ο γιατρός με μεγάλη προσοχή εξέτασε τους μαθητές που δήλωσαν ότι επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα της προληπτικής οδοντιατρικής ,τους έδωσε οδηγίες και έντυπο ενημέρωσης για τους γονείς. Έτσι γνωρίζουν όλοι οι μαθητές τι πρέπει να κάνουν για να διατηρήσουν την υγεία των δοντιών τους και ακόμα περισσότερο πώς να έχουν πάντα  αστραφτερό χαμόγελο. Ευχαριστούμε τους εθελοντές που υλοποίησαν το πρόγραμμα και ευχόμαστε να βρουν μιμητές.

Γέμισε και φέτος η μεγάλη αίθουσα του σχολείου μας από γονείς και φίλους για να παρακολουθήσουν τη γιορτή μας, Πρωταγωνιστές στη χριστουγεννιάτικη γιορτή, ήταν ποιοι άλλοι, οι μικροί μας φίλοι της Α και Β τάξης.Τραγούδησαν κάλαντα, είπαν ποιήματα , βοήθησαν τον Άη Βασίλη να βρει τα δώρα που έπρεπε να πάει στα παιδιά και συμφώνησαν ότι το μεγαλύτερο δώρο είναι η ειρήνη για όλους τους λαούς. Πολλά μπράβο αξίζουν σε όλους. Δείτε λίγο από τη γιορτή μας ακολουθώντας τους συνδέσμους:

https://youtu.be/YxmsFi3_PQE

https://www.youtube.com/watch?v=YneHPmxtS9E

Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα κι οι σχολικές τάξεις θύμιζαν χριστουγεννιάτικα εργαστήρια. Με κάθε ευκαιρία οι μαθητές κατασκεύαζαν, στόλιζαν, ζωγράφιζαν, τραγουδούσαν,έφτιαχναν γλυκά, έφτιαξαν και κρέμασαν στο δέντρο κάρτες με ευχές, είπαν ελληνικά και ξένα κάλαντα.     Ακούστε τα ακολουθώντας το σύνδεσμο :https://www.youtube.com/watch?v=mbARv50U-Q0

 

 

 

 

Την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου επισκεφτήκαμε τη Χριστουγεννιάτικη Ένωση Αγρινίου και παρακολουθήσαμε  πολιτιστικό χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα. Έτσι επισκεφτήκαμε έκθεση βιβλίου, ακούσαμε χριστουγεννιάτικη ιστορία, παρακολουθήσαμε επίκαιρη προβολή ,παίξαμε παιχνίδια και όλοι μαζί στο τέλος είπαμε τα κάλαντα. Όλα ήταν τέλεια! Ευχαριστούμε τους εθελοντές που μας προσέφεραν ένα τόσο ωραίο πρόγραμμα. Και του Χρόνου!

Η σχολική κοινότητα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παναιτωλικό   αισθάνεται την υποχρέωση για μια ακόμα φορά να ευχαριστήσει τον ετεροδημότη  φίλο της   που ανέλαβε τη δαπάνη της δικτύωσης του Σχολείου και επιπρόσθετα χάρισε τρεις μονάδες η/υ. Έτσι όλες οι αίθουσες διδασκαλίας έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο ίντερνετ και η διδασκαλία μπορεί να πάρει άλλη μορφή. Σεβόμενοι την επιθυμία του ίδιου δεν δημοσιεύουμε τα στοιχεία του. Όλοι εμείς, δάσκαλοι  και μαθητές, τον αισθανόμαστε μέλος της μεγάλης οικογένειας του Σχολείου μας. Του ευχόμαστε να είναι πάντα υγιής, και για όλους τόσο ευεργετικά γενναιόδωρος ,όσο είναι για μας.

Η Διευθύντρια.

Την επέτειο του Πολυτεχνείου γιορτάσαμε και φέτος. Οι μαθητές της Γ και Δ τάξης  ιστόρησαν τα γεγονότα και  είπαν ποιήματα ενώ η χορωδία του σχολείου τραγούδησε επίκαιρα τραγούδια. Μας θύμισαν ότι η δημοκρατία που έχουμε χρειάστηκε αγώνες για να εδραιωθεί κι είναι σημαντικός ο ρόλος του καθενός μας στη διατήρησή της.

 

https://www.youtube.com/watch?v=44kiJ2cr_Pw

 

 

Με σύμμαχο τον καλό καιρό μαθητές της Β και της Ε  τάξης βοήθησαν στο μάζεμα των ελιών. Είδαν τα εργαλεία, άπλωσαν τα πανιά και μάζεψαν τις ελιές που αργότερα πήραν το δρόμο για το κοντινό ελαιοτριβείο. Η σοδειά ήταν καλή!  Και του χρόνου!

 

Εκμεταλευόμενοι το λαμπερό φθινοπωρινό ήλιο οι μαθητές της Ε τάξης αποφάσισαν να βγουν από την τάξη και να ανανεώσουν τα λουλούδια στο παρτέρι του Σχολείου μας. Έτσι πήραν τα γλαστράκια τους και κάθε παιδί φύτεψε το δικό του λουλούδι το οποίο και ανέλαβε να φροντίζει στη συνέχεια! Μπράβο σε όλους!!