Ενδοσχολική Επιμόρφωση- Επαγγελματική Ανάπτυξη

 Σχολικό έτος 2023-2024

 

 

Συμμετοχή στην συνάντηση φορέων και εκπαιδευτικών στην οποία ενημερωθήκαμε και συζητήσαμε για τη ροή των εξελίξεων, την πολιτειότητα, τα νέα εκπαιδευτικά εργαλεία και τις εκπαιδευτικές ευκαιρίες.

Τμήμα Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας
-Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Δυτικής Ελλάδας Europe Direct
-Ευρωπαϊκό πρόγραμμα MOTIVATE-Motivating Teachers4Europe ERASMUS+ Jean Monnet
Αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Πάτρα
435283536 839318094896951 675325264414547139 n 435291112 839318068230287 6459135178147328752 n 436402070 839317951563632 7235315379478453802 n 436815518 839317834896977 5954614206499660153 n
11/04/2024

 

………….……………………………………………………………………………………………………………………….

Ενδοσχολική διαδικτυακή επιμόρφωση 

«Η αξιοποίηση του παιδικού βιβλίου στην εκπαιδευτική διαδικασία»

Η αξιοποίηση του βιβλίου στη γλωσσική, πνευματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Γλώσσας και ως διδακτική προσέγγιση βιβλιοθεραπείας.

Επιμορφώτρια: Αικατερίνη Παπουτσή, Διδάκτορας Λογοτεχνίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Στιγμιότυπο οθόνης 51 Στιγμιότυπο οθόνης 62

 

12/03/2024

 

………………………………………………………………………………………………………………………

Ενδοσχολική διαδικτυακή επιμόρφωση 

“Η επικοινωνία ως παράγοντας ενδυνάμωσης των σχέσεων σχολείου-οικογένειας”

Η σημασία της επικοινωνίας του σχολείου και της οικογένειας  για την πρόοδο και την ενδυνάμωση των μαθητών.

Επιμορφώτρια: Αναστασία Γιαννούλα, Κοινωνική Λειτoυργός

20240206 182115 20240206 182144

 

06/02/2024

…………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Εκδήλωση Ενημέρωσης και Εργαστήρια Erasmus+ 

Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας συνδιοργανώσαν Εκδήλωση Ενημέρωσης και Εργαστήρια Erasmus+ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου.

 

Erasmus Afisa Final IKY Agrinio E Sarli version 2 696x693 1

 

01/02/2024

………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Ενδοσχολική διαδικτυακή επιμόρφωση 

“Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Μάθηση στην Εκπαιδευτική Διαδικασία”

Η έννοια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Τεχνικές και παραδείγματα που ενισχύουν τα θετικά αποτελέσματα της διδασκαλίας.

Επιμορφώτρια: Δρ. Παναγιώτα Στράτη, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας

εικόνα Viber 2024 01 18 18 45 57 786 εικόνα Viber 2024 01 18 18 45 57 961

 

17/01/2024

………………………………………………………………………………………………………………….

Διαδικτυακή Εκπαίδευση

 “1821: Μικρή Επανάσταση στην Εκπαίδευση” 

Επιμορφωτικά σεμινάρια για τα κιτ ρομποτικής του σχολείου

stemlogo 400x100 1

Το σχολείο μας συμμετέχει στην εξαιρετικά καινοτόμα Δράση «Μικρή Επανάσταση στην εκπαίδευση: Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του Αύριο», που συμμετέχουν 1821 σχολικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα και σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας,  και υλοποιείται από τον Δήμο Τρικκαίων με την χρηματοδότηση του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης».

Με αυτή την Δράση επιχειρείται η ανάδειξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των επόμενων γενεών της χώρας. Εμπνεόμενοι από τα διδάγματα και τις αξίες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, μετά από 200+ χρόνια, μια μικρή επανάσταση θα γίνει με πολεμοφόδια τα ψηφιακά εργαλεία και «νικητές» πλέον, αυτούς που θα αξιοποιούν το σύνολο των δυνατοτήτων τους. Η Δράση προβλέπει τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από 1821 σχολεία της Ελλάδας (επιλεγμένα δημοτικά-γυμνάσια). Ειδικότερα, έχουν επιλεγεί 1.050 εκπαιδευτικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και 771 της δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης, στο σύνολο των Δήμων της χώρας από το Υπουργείο Παιδείας – Προγραμματική Σύμβαση (https://stem.edu.gr/1821-epanastasi-stin-ekpaideusi/). 

1821 – 2021: Ρομποτική από τα Τρίκαλα για 1821 σχολεία όλης της χώρας

 

Ιανουάριος 2024

………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Ενδοσχολική διαδικτυακή επιμόρφωση 

“Η συναισθηματική ευεξία των μαθητών και η ενεργός συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία”

Στη σύγχρονη δημοκρατική εκπαίδευση διαμορφώνονται τάξεις όπου οι μαθητές αισθάνονται συναισθηματική ευεξία και παρουσιάζουν ενεργό συμμετοχή σε όλες τις εκπαιδευτικές διαδικασίες. Το σύγχρονο σχολείο οφείλει να διαμορφώνεται με βάση τις αρχές της παιγνιώδους και διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Έρευνες έχουν παρουσιάσει ότι για να λειτουργήσει  η εκπαιδευτική διαδικασία χρειάζεται οι μαθητές να βιώνουν χαρά και ικανοποίηση σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αυτής.

Επιμορφώτρια: Δρ. Παναγιώτα Στράτη, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας

 

εικόνα Viber 2023 12 05 22 49 36 232 1

εικόνα Viber 2023 12 05 22 49 37 140 1

05/12/2023

……………………………………………………………………………………………………………………….

 

Εθνικό Θεματικό Δικτύο «Βιώσιμη πόλη: η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία»

Διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση του δικτύου 

Το πρόγραμμα της συνάντησης:

  • Περιγραφή του δικτύου
  • Εκπαιδευτικό υλικό – ιστοσελίδες
  • Επικοινωνία μεταξύ των μελών
  • Αρχές της αστικής αειφορίας
  • Ερωτήσεις και Συζήτηση

Εισηγητές του σεμιναρίου ήταν τα μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του ΚΕΠΕΑ/ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου: Χρυσούλα Αθανασίου, Γιώργος Υφαντής και Γιώργος Σλαυκίδης.

401476257 849457480513764 3276899037308887287 n 1

402036571 849457567180422 347275509976928543 n 1

16/11/2023

…………………………….……………………………………………………………………………………

 

Δια ζώσης ενδοσχολική επιμόρφωση 

“Συλλογικός προγραμματισμός και νέες θέσεις ευθύνης εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα”

Νέοι θεσμοί και η ουσία του ρόλου τους. 

Επιμορφωτής: Δρ. Κωνσταντίνος Γρίβας, Διευθυντής Εσπερινού Γενικού Λυκείου Πατρών, πρ. Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών 

 

20231021 101524

20231021 094144

21/10/2023

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων