Δράσεις
Πεζοπορία στον Χορτιάτη για…. κάστανα-κατάκτηση της κορυφής!
Φύση, άθληση και παιχνίδι ήταν ο ιδανικός συνδυασμός της εκδρομής στο καταφύγιο του Χορτιάτη.
Ξεκινήσαμε την υπέροχη διαδρομή μας ανεβαίνοντας από την πλατεία του χωριού στο πρώτο μονοπάτι του Χορτιάτη. Περπατώντας με προσοχή φτάσαμε σε ένα όμορφο δάσος, γεμάτο καστανιές..
Στη συνέχεια, κάναμε ένα πολύ απαραίτητο διάλειμμα για ξεκούραση και κολατσιό.
Οι μαθητές σαν μικροί εξερευνητές έψαχναν για κάστανα, βάζοντας στοιχήματα για το ποιος θα μαζέψει τα περισσότερα.
Η γνωριμία με τη φύση αποτέλεσε μια ιδανική εμπειρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου.
Τέλος, τα παιδιά των Ε΄και ΣΤ΄τάξεων σκαρφάλωσαν στην κορυφή του βουνού και την κατάκτησαν!!!
Μοναδική εμπειρία αλλά δε σταματάμε εδώ…
Εκδρομή στον αθλητικό χώρο του ΑΠΘ με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Στις 30/9/2024 το σχολείο μας επισκέφτηκε τους αθλητικούς χώρους του ΑΠΘ.
Γυμναστές και σπουδαστές μας υποδέχτηκαν εγκάρδια και συμμετείχαν μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες σε αθλητικές δραστηριότητες.
Έννοιες όπως ομαδικότητα, συνεργασία και επικοινωνία έγιναν πράξη με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Παράλληλα, στο σχολείο υλοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες και ομαδικά παιχνίδια με τη συμμετοχή όλων των μαθητών ανά τάξη.
ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ 19/09/2024
“Υιοθεσία” των παιδιών της Α΄τάξης Τα παιδιά της ΣΤ΄τάξης με μεγάλη χαρά “υιοθέτησαν” -όπως γίνεται κάθε χρόνο στο Σχολείο μας- από ένα πρωτάκι. Η “υιοθεσία” έγινε στην αίθουσα της Α΄τάξης μέσα σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού.
Στη συνέχεια τα μεγάλα παιδιά κρατώντας τα μικρά από το χέρι και με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών βγήκαν έξω από το Σχολείο και μάζεψαν φύλλα και κλαδιά από τα δέντρα.
Έκαναν έναν μεγάλο περίπατο και γύρισαν στο Σχολείο φέρνοντας τα υπέροχα δώρα της φύσης μες τα οποία έφτιαξαν ένα στεφάνι, το στεφάνι της φιλίας και της αγάπης!
Τέλος φύτεψαν όλοι μαζί στα παρτέρια του Σχολείου λαχανικά και αποφάσισαν να τα φροντίζουν μαζί.

STOP ΣΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ-16/05/2024
Τι είναι και πώς δουλεύει μέσα μας ο εθισμός; Είναι ελεύθερο το εθισμένο άτομο;
Όχι…
Μπροστά του βλέπει μια ψευδή απόλαυση και πίσω του στέκει ο εθισμός… είναι δέσμιο ανάμεσά τους.
Και, τελικά καταλήγει να είναι μια μαριονέτα που για να μείνει ελεύθερη. Οφείλει να πει ένα δυνατό “ΟΧΙ” σε κάθε μορφή εθισμού, όπως είναι και το κάπνισμα (ενεργητικό και παθητικό).
Ευχαριστούμε την κυρία Σαχπαζίδου Δ., Λειτουργό Δημόσιας Υγείας, για τις βιωματικές δραστηριότητες, σε συνεργασία με τη δασκάλα της Τάξης Υποδοχής, Σοφία Μωυσιάδου και τον δάσκαλο της Δ΄ τάξης, Βασίλη Αδαμίδη.
Η ΑΡΣΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ-11/06/2023
Η ΑΡΣΙΣ για μια ακόμα χρονιά μας τίμησε με εκπαιδευτική παρέμβαση σε σχέση με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Ο Γιώργος-ύστερα από πρόταση της Συντονίστριας Προσφύγων, Ζωής Ανθοπούλου-επισκέφτηκε στις 11 Ιουνίου την Τάξη Υποδοχής και την Α΄τάξη και τις γέμισε με γέλιο, σκέψεις και ερωτήματα.
Τι χρειάζεται ένα ζωάκι για να ζει χαρούμενο; Τι χρειαζόμαστε εμείς; Πώς θα ήταν αν δεν είχαμε ένα από αυτά τα δικαιώματα;
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-11/06/2024
Θελήσαμε να αποχαιρετήσουμε τη φετινή Σχολική Χρονιά με μουσική, τραγούδι και χορό.
Να ενώσουμε τις φωνές μας, τα χαμόγελά μας και τη φαντασία μας για να προσθέσουμε μια πολύχρωμη πινελιά χαράς και ικανοποίησης για όσα ζήσαμε και μάθαμε φέτος στο σχολείο!
Η δασκάλα της μουσικής: Στεργίου Ευαγγελία
Ο κήπος μας
Στη διάρκεια της Σχολικής χρονιάς 2023-2024 το σχολείο μας συμμετείχε σε πρόγραμμα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης “Σχολικοί κήποι” που πραγματοποιήθηκε από τη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης με υπεύθυνη την κ. Ιππέκη.
Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού καθώς και στην ένταξη του σχολείου μας στο Δίκτυο Διατροφή Περιβάλλον και Υγεία του ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας προχωρήσαμε στη δημιουργία σχολικού κήπου. Καθ όλη τη διάρκεια της χρονιάς καλλιεργήσαμε εποχιακά λαχανικά και απολαύσαμε τους καρπούς των κόπων μας.
Υπεύθυνη προγράμματος: Χατζηκωνσταντινίδου Κυριακή
Δασκάλες που συνεργάζονται: Ντοσίδου Μαρίνα, Τσεπραηλίδου Μαρία
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΘΕΣ/ΚΗΣ
Το σημερινό Σχολείο μας ιδρύθηκε ως 4/τάξιο Δημοτικό Σχολείο “Ρήγας Φερραίος” το 1934 (ΦΕΚ. 377/26.8.1934). Το 1938 μετονομάστηκε σε 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης. Στη μέγιστη δυναμικότητα το Σχολείο έφτασε το 1970 (12/θέσιο). Έκτοτε σταδιακά υποβιβάστηκε και σήμερα λειτουργεί ως 6/θέσιο. Στο σημερινό κτίριο, επί της Κουντουριώτη, στεγάζεται από το 1957.













































































































