”Σχολικές τσάντες αλληλεγγύης” για τα προσφυγόπουλα

EIKONA

 

Κάθε χρόνο, προκειμένου τα παιδιά της Ριτσώνας να μπορέσουν να πάνε στο σχολείο, έχουν ανάγκη-μεταξύ άλλων- από μια σχολική τσάντα.

Αυτό ίσως να μην αποτελεί πρόβλημα για τα υπόλοιπα παιδιά, καθώς ακόμη κι αν δεν μπορούν να αγοράσουν, επαναχρησιμοποιούν τις τσάντες των   αδελφών, φίλων ή συγγενών που τους τις χαρίζουν.

Τα παιδιά της Ριτσώνας δεν έχουν αυτήν τη δυνατότητα, καθώς βρίσκονται μακριά από τη χώρα τους και το συγγενικό ή φιλικό υποστηρικτικό τους περιβάλλον, και έχουν μόνο εμάς ( στη Δομή), κι εσάς εκεί έξω, για να τα στηρίξουμε.

Αυτήν την στήριξη ζητάμε τώρα, που τελειώνει η σχολική χρονιά, μ’ έναν πολύ απλό, αλλά τόσο ουσιαστικό  τρόπο.

Την σχολική τσάντα που δεν χρειάζεστε πια, και που είναι σε καλή κατάσταση, δώστε τη στα παιδιά της Ριτσώνας για να τους χαρίσετε χαρά και την αίσθηση ότι δεν είναι μόνα, οτι υπάρχει ένα δίκτυο φροντίδας και αλληλεγγύης  που υποκαθιστά την ασφάλεια και τη ζεστασιά του οικείου περιβάλλοντος   από το οποίο βρίσκονται τόσο μακριά.

Φέρτε τις τσάντες στο σχολείο  κι εμείς θα τις πάρουμε από κει.

Οι σχολικές τσάντες δεν είναι απαραίτητο να περιέχουν κάτι, παρά μόνο ένα μήνυμα αγάπης γραμμένο στα αγγλικά. Πριν κλείσει το σχολείο, δίνουμε ένα ακόμα μάθημα αλληλεγγύης και αγάπης.

Συντονιστής Εκπαίδευσης Ριτσώνας Αλεξίου Χρήστος tel. 6974977042

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ”Σχολικές τσάντες αλληλεγγύης” για τα προσφυγόπουλα

ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

paradosiaki

Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 44215/Δ2/25-04-2024 (ΑΔΑ: 62Α946ΝΚΠΔ-Μ6Μ) εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: «Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025» σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Η διαδικασία για την επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Μουσικών Γυμνασίων θα πραγματοποιηθεί τις εργάσιμες ημέρες από 19 έως 21 Ιουνίου 2024 και θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα Μουσικά Σχολεία την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 και ώρα 10.00 με τη γραπτή εξέταση των υποψηφίων [ακρόαση ηχητικού δίσκου (cd)].
Μετά την ολοκλήρωση της γραπτής εξέτασης η διαδικασία εισαγωγής θα συνεχιστεί την ίδια ημέρα με την εξέταση των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή. Αναλόγως του αριθμού των αιτήσεων η διαδικασία της εξέτασης των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή δύναται να διαρκέσει έως την 21η Ιουνίου 2024.
Για το πρόγραμμα των εξετάσεων, τα θέματα των εξετάσεων, τη βαθμολόγηση και τις εγγραφές των μαθητών ισχύει η με αρ. πρωτ. 20923/Δ2/23-02-2021 Υ.Α. «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων» (Β΄878).
Οι Διευθυντές/ντριες των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων για τα ανωτέρω.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα Μουσικά Σχολεία της περιοχής τους.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ1

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια σημαντική αλλαγή στη ζωή των παιδιών. Η αλλαγή βαθμίδας είναι σε αυτή τη φάση της ζωής του παιδιού κάτι παραπάνω από αλλαγή τάξης. Στην ουσία είναι το σημείο όπου πραγματοποιείται η μετάβαση από την παιδική ηλικία στην εφηβική, από το γνώριμο στο άγνωστο. Η μετάβαση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο στην προετοιμασία των νέων ανθρώπων για την ομαλή και δυναμική ένταξή τους σε μια ανώτερη γνωστική βαθμίδα που ως επιστέγασμά της έχει την ένταξη των παιδιών στην επαγγελματική, κοινωνική και γενικότερα την ενήλικη ζωή.

Πέραν όμως από τις αναπτυξιακές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές που τα παιδιά θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στο Γυμνάσιο, υπάρχουν και οι αντικειμενικές διαφορές Δημοτικού-Γυμνασίου. Η καθημερινότητα των παιδιών στον χώρο του σχολείου αλλάζει, αφού πλέον υπάρχουν περισσότεροι καθηγητές, περισσότερα μαθήματα, εξετάσεις, εργασίες, περισσότερες δραστηριότητες και γενικότερα διαφορετική αντιμετώπιση των απαιτήσεων των μαθημάτων. Είναι λοιπόν απόλυτα φυσιολογικό αρκετά από τα παιδιά της πρώτης τάξης του Γυμνάσιου να εξωτερικεύουν το άγχος τους με διάφορους τρόπους και να χρειάζονται στήριξη τόσο από το οικογενειακό όσο και από το σχολικό περιβάλλον.

Η μετάβαση αυτή βέβαια δεν απασχολεί και δεν επηρεάζει όλα τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο. Άλλα παιδιά θα ενταχθούν ομαλά και άλλα λιγότερο ομαλά και αυτό εξαρτάται από πλήθος παραγόντων και κυρίως από τη φροντίδα και τη στήριξη που προσφέρει το σχολείο και το εκπαιδευτικό προσωπικό στα παιδιά.

Για αυτούς τους λόγους το σχολείο μας επισκέφθηκε το Γυμνάσιο της περιοχής μας και έτσι να γίνει ομαλή η μετάβαση των μαθητών/τριών μας στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών της τάξης και της ειδικής Παιδαγωγού του Σχολείου μας κ. Σιόλια Μαριαλένα.

IMG 673d4e68c25372d4f4f4879bc084101f V IMG 4143a803ed105359914645d27709ed11 V IMG ca33ef66331f118ca4a7ed7f3dc15c80 V IMG 0eefb0ef1d384397e23d29695c7213b3 V IMG 93443a5f91194487f1d69b2ae82c4b8a V IMG ce40066ae993db20ee0a0cc5a3c4f7e2 V

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”

86e694 meningitis

Το Σχολείο μας δέχτηκε ευχαριστήρια επιστολή από το “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ” για τη συμμετοχή του στη συλλογή τροφίμων τις μέρες του Πάσχα.

Η συμμετοχή των μαθητών σε συλλογή τροφίμων για άλλα παιδιά που το χρειάζονται, έχει πολλαπλά οφέλη και σε ατομικό αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο :

Αναπτύσσουν την ενσυναίσθηση και την Κοινωνική τους ευαισθησία

Καλλιεργούνται αξίες όπως αλληλεγγύη, ανιδιοτέλεια και κοινωνική δικαιοσύνη.

Αναπτύσσουν το αίσθημα της ευθύνης και υπευθυνότητας.

Δημιουργούν κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας.

Νιώθουν ικανοποίηση και αυτοεκτίμηση.

Η συμμετοχή σε συλλογή τροφίμων και άλλες φιλανθρωπικές δράσεις δε βοηθά μόνο τους άμεσα ωφελούμενους , αλλά διαμορφώνει τα παιδιά σε υπεύθυνους , ευαίσθητους και ενεργούς πολίτες!

Η επιστολή βρίσκεται εδώ…

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”

ΚΥΝΗΓΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΩΝ ΑΥΓΩΝ

OIP 1

Μια έξυπνη δραστηριότητα για την τελευταία μέρα πριν τις διακοπές του Πάσχα ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας. Το κυνήγι των πασχαλινών αυγών!!

Οι εκπαιδευτικοί έκοψαν, πλαστικοποίησαν αυγά και τα έκρυψαν στην αυλή του Σχολείου, ώστε να μπουν στη διαδικασία της αναζήτησης οι ίδιοι οι μαθητές. Κάθε αυγό αναγράφει πόντους που κερδίζονται. Στους κανόνες είναι κι η χρονομέτρηση. Η τάξη που θα μαζέψει τους περισσότερους πόντους μέσα στα χρονικά πλαίσια που έχουμε βάλει είναι η νικήτρια!

Οι μαθητές/τριες το χάρηκαν πάρα πολύ αλλά κι οι εκπαιδευτικοί ξανάγιναν παιδιά!!

440739432 10232863313902167 3681427259760099801 n439593714 10232863314182174 1008733945824856133 n440848617 10232863315982219 3626675452814426256 n439599193 10232863316222225 2217968625827599519 n440853980 10232863316862241 470580587981476670 n439498522 10232863317502257 419038809648976784 n439611893 10232863317622260 2824409775892407243 n439493455 10232863317742263 6643693506132884646 n439592630 10232863318062271 830519338724699236 n439222966 10232863318382279 4408131898107486236 n439258479 10232863311862116 7010433234710880878 n440739432 10232863313902167 3681427259760099801 n 1

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΥΝΗΓΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΩΝ ΑΥΓΩΝ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

OIP

Στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το περιβάλλον οι μαθητές κι οι μαθήτριες του σχολείου μας άκουσαν, είδαν, σκάλισαν και φύτεψαν λουλούδια στα παρτέρια του κήπου μας.

Η γεωπόνος κ. Τσίγκου τους εξήγησε τη ζωή , την εξέλιξη αλλά και τη χρησιμότητα των φυτών καθώς και τις ασθένειες που μπορεί να αναπτύξουν. Τους έδειξε πώς να φυτεύουν και να φροντίζουν τα λουλούδια που φύτεψαν και τι χρειάζονται ώστε να διατηρηθούν όσο πιο πολύ γίνεται , ομορφαίνοντας τον χώρο μας.

Ήταν ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα καθώς οι δεξιότητες που αποκτούν αλλά κι η επαφή τους με το περιβάλλον και τη γη που μας τρέφει, είναι απαραίτητες για τη μετέπειτα ζωή τους. Παρατηρήθηκε ότι τα παιδιά δεν έχουν ιδιαίτερη επαφή με τις δράσεις αυτές (φαινόμενο αστικών περιοχών)  κάτι που πρέπει να καλλιεργηθεί και να ενισχυθεί ακόμα πιο πολύ, αν θέλουμε υπεύθυνους και χρήσιμους για το περιβάλλον πολίτες.

439246309 10232853060925849 4852320271712865430 n439338011 10232853062485888 6081464543451519089 n439342687 10232853063125904 6014206291949441592 n439343604 10232853064485938 8922601764572720896 n439124691 10232853064685943 2762467215868111508 n439343696 10232853065165955 5782547863449833811 n439456150 10232853065645967 7792109295763124923 n439432898 10232857177468760 9130509908131751669 n439438111 10232857178108776 8985910377167650185 n439312129 10232857178468785 1363936562448042018 n439515603 10232857179148802 8627676052837817446 n439292651 10232857179948822 950519412250318103 n

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΑΣ

world book day template Made with PosterMyWall

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.

Με αφορμή, λοιπόν , την ημέρα αυτή αλλά και σαν δράση της βιβλιοθήκης του Σχολείου μας οι εκπαιδευτικοί αποφάσισαν να προωθήσουν και να ενθαρρύνουν τους μαθητές/τριες να δανειστούν και να διαβάσουν βιβλία . Οργάνωσαν βιβλιοπαρουσιάσεις με την ενεργή συμμετοχή των παιδιών αφού δραματοποίησαν “κομμάτια” από τα βιβλία που παρουσίασαν . Οι επιλογές τους ήταν εξαιρετικές καθώς κι οι διάλογοι που έφτιαξαν μόνοι/ες τους οι μαθητές/τριες. Κι όλα αυτά υλοποιήθηκαν στον χώρο του κήπου μας!

Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία η παρουσίαση βιβλίων κοντά στη φύση κι οι μαθητές/τριες το χάρηκαν πάρα πολύ. Ακολούθησαν ερωτήσεις και ζωγραφική για όσα είδαν κι άκουσαν και φυσικά ξεκαθαρίστηκαν τα μηνύματα φιλίας , καλοσύνης , αποδοχής που έδωσαν τα ίδια τα βιβλία που παρουσιάστηκαν.

Έτσι , ο κήπος μας γέμισε χαρά, ζωή και πολλά βιβλία!!

 

IMG 20240410 085137IMG 20240410 090705 ExportedIMG 20240410 090826 ExportedIMG 20240410 091233 ExportedIMG 20240410 091401 ExportedIMG 20240410 091537 ExportedIMG 20240410 102210 ExportedIMG 20240410 101143 ExportedIMG 20240410 101051 ExportedIMG 20240410 100822 ExportedIMG 20240410 092029 Exported436896473 10232774804969499 6321430672581696846 n436814237 10232775187099052 1671873528695076104 n

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΑΣ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ – ΔΡΑΣΕΙΣ

IMG 20240401 115057

Η Παγκόσμια Ημέρα για τον Αυτισμό καθιερώθηκε το 2007 από τον ΟΗΕ για τις 2 Απριλίου κάθε έτους με σκοπό την ενημέρωση και κυρίως την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας όσον αφορά τον αυτισμό και στα όσα χρειάζεται να γίνουν για την ομαλή ένταξη των ατόμων στην κοινωνία.

Καθώς το φάσμα του αυτισμού είναι πραγματικά πολύ μεγάλο και τα ποσοστά του , σύμφωνα με διεθνείς μελέτες έχουν αυξητική τάση, μας αφορά όλους περισσότερο από ότι νομίζουμε…

Σήμερα και κάθε μέρα, ας αναγνωρίσουμε πλήρως την ενεργό και ποικιλόμορφη συμβολή των ατόμων με αυτισμό στις κοινωνίες μας – και ας συνεργαστούμε με τα άτομα με αυτισμό για να οικοδομήσουμε έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς και προσβάσιμο για όλους.

Το σχολείο μας, συμμετείχε σε δράσεις του Ειδικού Νηπιαγωγείου Χαλκίδας, με τη βοήθεια της κ. Σιόλια Μαριλένας (εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης) αλλά και των εκπαιδευτικών των Τμημάτων της Α και Γ τάξης ( Παρουσίδου Χρύσα και Κιριμκίρογλου Δέσποινα) δημιούργησαν συνεργατικά αφίσα σε σχήμα παζλ και σημαιάκια που μοιράστηκαν στα παιδιά με ανάλογα μηνύματα.

Η συμμετοχή μας κι η παρουσία μας στον χώρο όπου έγιναν δράσεις , όπως παζλ λέξεων-κλειδιά για τον αυτισμό και τη διαφορετικότητα, παρακολούθηση ομιλίας από γονέα με παιδί στο φάσμα του αυτισμού, καλλιτεχνικές δημιουργίες , τραγούδι (με μήνυμα) και χορό έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές μας να “γνωρίσουν” από κοντά όλα αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτισμού αλλά και να έρθουν σε επαφή με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού να παίξουν και να συζητήσουν μαζί τους , βλέποντας ότι όλοι είμαστε ίδιοι κι όλοι διαφορετικοί!

 

IMG 20240401 104351 ExportedIMG 20240401 165429IMG 20240401 111914 ExportedIMG 20240401 115057

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ – ΔΡΑΣΕΙΣ

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ – ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Collage 2024 03 22 15 28 12

Σήμερα η Ελλάδα γιορτάζει τα 203 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης. Ο αγώνας για  την Ανεξαρτησία ξεκίνησε από τη δίψα των Ελλήνων για ελευθερία και άντεξε χάρη στην πίστη και την αφοσίωση των επαναστατών. Απέναντι στην αριθμητική και υλική υπεροπλία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οι Ελληνίδες και οι Έλληνες αντέταξαν θάρρος, αυτοθυσία, προσήλωση στον στόχο και εφευρετικότητα στο πεδίο, πετυχαίνοντας, τελικά, τη γέννηση του Ελληνικού Κράτους το 1830.

Η σημερινή επέτειος αποτελεί την καλύτερη αφορμή να μνημονεύουμε τα επιτεύγματα των προγόνων μας με ευγνωμοσύνη και σεβασμό. Το παράδειγμά τους μάς διδάσκει ότι οι Έλληνες μπορούμε να πετύχουμε πολλά, με εφόδια τη γνώση, την ενότητα, τη δημιουργικότητα και την εξωστρέφεια.

Το σχολείο μας αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης παρουσίασε θεατρικό δρώμενο με τους μαθητές της ΣΤ τάξης με τίτλο : ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΕΟΣ και μας εξέπληξε με τη φαντασία και τη θεατρική απόδοση . Μέσα από αυτές τις δράσεις οι μαθητές “βιώνουν” την ιστορία μας και παράλληλα μαθαίνουν τόσο τα γεγονότα, όσο και τα συναισθήματα που αυτά δημιουργούν.

Την ημέρα της παρέλασης των τμημάτων Δ, Ε, ΣΤ , είχαμε τη χαρά να συνοδέψουμε και μικρότερους μαθητές που θέλησαν να συμμετέχουν με  παραδοσιακές φορεσιές κρατώντας την ελληνική σημαία και δίνοντας μια άλλη πνοή στο τμήμα της παρέλασης!

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που συνεργάστηκαν και στάθηκαν αρωγοί σε όλες τις εκδηλώσεις μας καθώς και τους μαθητές μας για την άψογη παρουσία τους.

Συγχαρητήρια και στους εκπαιδευτικούς που ανέλαβαν την οργάνωση και την παρουσίαση όλων των δρώμενων , τον κ. Τότσκα (δάσκαλος της ΣΤ) , τον κ. Βρακά (δάσκαλος της ΣΤ), την κ. Σαμαλέκα (για τη μουσική επένδυση), την κ. Μητράκη (για το σκηνικό) , την κ. Αντωνίου(γυμνάστρια) και την κ.Σιόλια (συνοδός στην παρέλαση)

IMG 20240326 095607IMG 36a1379e904738823ed7fb3cbb29499c VIMG 20240326 084926IMG af8b08f1a0707d4232561e292845becb VIMG 20240326 094959IMG 20240326 095319IMG 20240326 092223IMG 20240322 101245Collage 2024 03 22 15 28 12IMG 20240327 073349IMG 20240327 073223

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ – ΠΑΡΕΛΑΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

A New Design Made with PosterMyWall 14

Σας προσκαλούμε στη σχολική γιορτή που έχει ετοιμάσει η ΣΤ τάξη του Σχολείου μας , την Παρασκευή 23-3-2024 , ώρα 9:30πμ στον χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.

Μέρα γιορτής, λοιπόν, η 25η Μαρτίου!  Μέρα περισυλλογής,  μέρα της ιστορίας μας με τα μάτια στο παρόν και στο μέλλον!

Είναι η μεγάλη ημέρα της Αναγέννησης του έθνους, μέσα από επαναστατική διαδικασία (παλιγγενεσία), η ημέρα που  ο ελληνικός λαός πήρε την απόφαση να μπει σε έναν άνισο αγώνα, με το σύνθημα:

«ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ»!

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ