ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ – ΔΡΑΣΕΙΣ

IMG 20240401 115057

Η Παγκόσμια Ημέρα για τον Αυτισμό καθιερώθηκε το 2007 από τον ΟΗΕ για τις 2 Απριλίου κάθε έτους με σκοπό την ενημέρωση και κυρίως την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας όσον αφορά τον αυτισμό και στα όσα χρειάζεται να γίνουν για την ομαλή ένταξη των ατόμων στην κοινωνία.

Καθώς το φάσμα του αυτισμού είναι πραγματικά πολύ μεγάλο και τα ποσοστά του , σύμφωνα με διεθνείς μελέτες έχουν αυξητική τάση, μας αφορά όλους περισσότερο από ότι νομίζουμε…

Σήμερα και κάθε μέρα, ας αναγνωρίσουμε πλήρως την ενεργό και ποικιλόμορφη συμβολή των ατόμων με αυτισμό στις κοινωνίες μας – και ας συνεργαστούμε με τα άτομα με αυτισμό για να οικοδομήσουμε έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς και προσβάσιμο για όλους.

Το σχολείο μας, συμμετείχε σε δράσεις του Ειδικού Νηπιαγωγείου Χαλκίδας, με τη βοήθεια της κ. Σιόλια Μαριλένας (εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης) αλλά και των εκπαιδευτικών των Τμημάτων της Α και Γ τάξης ( Παρουσίδου Χρύσα και Κιριμκίρογλου Δέσποινα) δημιούργησαν συνεργατικά αφίσα σε σχήμα παζλ και σημαιάκια που μοιράστηκαν στα παιδιά με ανάλογα μηνύματα.

Η συμμετοχή μας κι η παρουσία μας στον χώρο όπου έγιναν δράσεις , όπως παζλ λέξεων-κλειδιά για τον αυτισμό και τη διαφορετικότητα, παρακολούθηση ομιλίας από γονέα με παιδί στο φάσμα του αυτισμού, καλλιτεχνικές δημιουργίες , τραγούδι (με μήνυμα) και χορό έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές μας να “γνωρίσουν” από κοντά όλα αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτισμού αλλά και να έρθουν σε επαφή με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού να παίξουν και να συζητήσουν μαζί τους , βλέποντας ότι όλοι είμαστε ίδιοι κι όλοι διαφορετικοί!

 

IMG 20240401 104351 ExportedIMG 20240401 165429IMG 20240401 111914 ExportedIMG 20240401 115057

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ – ΔΡΑΣΕΙΣ

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ – ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Collage 2024 03 22 15 28 12

Σήμερα η Ελλάδα γιορτάζει τα 203 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης. Ο αγώνας για  την Ανεξαρτησία ξεκίνησε από τη δίψα των Ελλήνων για ελευθερία και άντεξε χάρη στην πίστη και την αφοσίωση των επαναστατών. Απέναντι στην αριθμητική και υλική υπεροπλία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οι Ελληνίδες και οι Έλληνες αντέταξαν θάρρος, αυτοθυσία, προσήλωση στον στόχο και εφευρετικότητα στο πεδίο, πετυχαίνοντας, τελικά, τη γέννηση του Ελληνικού Κράτους το 1830.

Η σημερινή επέτειος αποτελεί την καλύτερη αφορμή να μνημονεύουμε τα επιτεύγματα των προγόνων μας με ευγνωμοσύνη και σεβασμό. Το παράδειγμά τους μάς διδάσκει ότι οι Έλληνες μπορούμε να πετύχουμε πολλά, με εφόδια τη γνώση, την ενότητα, τη δημιουργικότητα και την εξωστρέφεια.

Το σχολείο μας αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης παρουσίασε θεατρικό δρώμενο με τους μαθητές της ΣΤ τάξης με τίτλο : ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΕΟΣ και μας εξέπληξε με τη φαντασία και τη θεατρική απόδοση . Μέσα από αυτές τις δράσεις οι μαθητές “βιώνουν” την ιστορία μας και παράλληλα μαθαίνουν τόσο τα γεγονότα, όσο και τα συναισθήματα που αυτά δημιουργούν.

Την ημέρα της παρέλασης των τμημάτων Δ, Ε, ΣΤ , είχαμε τη χαρά να συνοδέψουμε και μικρότερους μαθητές που θέλησαν να συμμετέχουν με  παραδοσιακές φορεσιές κρατώντας την ελληνική σημαία και δίνοντας μια άλλη πνοή στο τμήμα της παρέλασης!

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που συνεργάστηκαν και στάθηκαν αρωγοί σε όλες τις εκδηλώσεις μας καθώς και τους μαθητές μας για την άψογη παρουσία τους.

Συγχαρητήρια και στους εκπαιδευτικούς που ανέλαβαν την οργάνωση και την παρουσίαση όλων των δρώμενων , τον κ. Τότσκα (δάσκαλος της ΣΤ) , τον κ. Βρακά (δάσκαλος της ΣΤ), την κ. Σαμαλέκα (για τη μουσική επένδυση), την κ. Μητράκη (για το σκηνικό) , την κ. Αντωνίου(γυμνάστρια) και την κ.Σιόλια (συνοδός στην παρέλαση)

IMG 20240326 095607IMG 36a1379e904738823ed7fb3cbb29499c VIMG 20240326 084926IMG af8b08f1a0707d4232561e292845becb VIMG 20240326 094959IMG 20240326 095319IMG 20240326 092223IMG 20240322 101245Collage 2024 03 22 15 28 12IMG 20240327 073349IMG 20240327 073223

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ – ΠΑΡΕΛΑΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

A New Design Made with PosterMyWall 14

Σας προσκαλούμε στη σχολική γιορτή που έχει ετοιμάσει η ΣΤ τάξη του Σχολείου μας , την Παρασκευή 23-3-2024 , ώρα 9:30πμ στον χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.

Μέρα γιορτής, λοιπόν, η 25η Μαρτίου!  Μέρα περισυλλογής,  μέρα της ιστορίας μας με τα μάτια στο παρόν και στο μέλλον!

Είναι η μεγάλη ημέρα της Αναγέννησης του έθνους, μέσα από επαναστατική διαδικασία (παλιγγενεσία), η ημέρα που  ο ελληνικός λαός πήρε την απόφαση να μπει σε έναν άνισο αγώνα, με το σύνθημα:

«ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ»!

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-25

eggrafes

Σχετ.: 1) η με αρ. πρωτ. Φ.6/21380/Δ1/28-02-2024 (ΑΔΑ: ΨΡΚΛ46ΝΚΠΔ-ΑΜΡ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025»
2) η με αρ. πρωτ. Φ.6/21383/Δ1/28-02-2024 (ΑΔΑ: 98ΑΗ46ΝΚΠΔ-1ΡΛ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025»

Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-2025, παρατείνονται μέχρι και την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-25

ΓΙΟΡΤΗ-ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

A New Design Made with PosterMyWall 13

Η γιορτή-αφιέρωμα στην επέτειο της 25 ης Μαρτίου 1821 θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του 2ου Δημοτικού Ν. Αρτάκης, την Παρασκευή 22-03-2024 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ τάξης. Τα παιδιά (και όσοι γονείς επιθυμούν) θα προσέλθουν στο σχολείο από τις 9:15 π.μ έως τις 9:30 π.μ και θα αποχωρήσουν στις 10:30-11:00 π.μ με ευθύνη των γονιών τους. Παρακαλείστε να φροντίσετε για την έγκαιρη και ασφαλή αποχώρησή τους. Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει.

Παρέλαση 25ης Μαρτίου

Τη Δευτέρα 25η Μαρτίου 2024 (ημέρα παρέλασης) οι μαθητές/τριες της Δ , της Ε και ΣΤ τάξης ,καθώς και οι μαθητές/τριες της Β και Γ παραδοσιακές φορεσιές, που θα παρελάσουν θα πρέπει να προσέλθουν στον αύλειο χώρο της εκκλησίας (τον Ιερό Ναό των 12 Αποστόλων) στις 9:30πμ για την Δοξολογία, μετά θα οδηγηθούν στην κατάθεση στεφάνων και έπειτα στον χώρο της παρέλασης. Μετά το τέλος της παρέλασης οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να παραλάβουν τα παιδιά τους από το γκαζόν (χώρος ολοκλήρωσης της παρέλασης).

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΓΙΟΡΤΗ-ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

6 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

IMG 20240306 130127 1

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Αναφέρεται στην εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών, εντός και εκτός σχολείου, με στόχο την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου ή αναστάτωσης. Συχνά το «ισχυρότερο» παιδί αντλεί από την πράξη του κάποιο όφελος, όπως ευχαρίστηση, κύρος ή υλικά αποκτήματα, ενώ το «αδύναμο» παιδί δεν μπορεί να υπερασπιστεί και να προστατέψει με ριζικό τρόπο τον εαυτό του.

Η επιθετική συμπεριφορά μεταξύ μαθητών εκδηλώνεται, με μορφές ήπιας βίας (λεκτικό εκφοβισμό, πειράγματα, βρίσιμο, ειρωνική συμπεριφορά, απειλές, διάδοση φημών) και με περιστατικά ακραίας βίας (συγκρούσεις µε ρατσιστικά ή άλλα χαρακτηριστικά, χτυπήματα, σπρώξιμο, χειρονομίες). Διαφορετικοί επιστημονικοί χώροι και πεδία έχουν αναγνωρίσει, αναδείξει και μελετήσει το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού και της βίας, στις πολλαπλές μορφές και διαστάσεις του. Η ενδοσχολική βία είναι ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο τον θύτη και το θύμα, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες. Ο σχολικός εκφοβισμός έχει αρνητικές συνέπειες στο κλίμα του σχολείου, στην κοινωνικοποίηση των παιδιών, στην επικοινωνία στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στην μετέπειτα ομαλή ενσωμάτωση στην κοινωνία.

Επειδή, λοιπόν, το σχολείο αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας πρέπει να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εξάλειψη αυτού του φαινομένου από τα σχολεία αλλά και από την κοινωνία στο σύνολο της. Όσο περισσότερο μιλάμε για το bullying τόσο το εξαλείφουμε. Η πρόληψη και η αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού απαιτεί την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση, αξιοποίηση και ανάπτυξη κοινών δράσεων από το σύνολο όλων των εμπλεκομένων, δηλαδή του σχολείου, της οικογένειας και της τοπικής κοινωνίας.

Το Σχολείο μας αφιέρωσε αυτή τη μέρα σε ενδοσχολικές δράσεις και οι μαθητές μετά τη συζήτηση, και την ανάλυση του θέματος δημιούργησαν χειροτεχνίες αποτυπώνοντας την αντίθεσή τους στη βία και τον εκφοβισμό! Σας παραθέτουμε κάποιες από αυτές…

IMG 20240306 130127IMG 20240307 100858IMG 20240306 130105 Screenshot 2024 03 06 15 33 04 914 com.facebook.orca 1

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ – Α ΤΑΞΗ

Messenger creation de28a267 10a5 4175 89b7 defbc6d4785f

Το νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Χαλκίδας «Αρέθουσα» εγκαινιάστηκε το Μάιο του 2021 και στεγάζεται στο βιομηχανικό κτήριο του ποτοποιείου «Αρέθουσα» -μνημείο των αρχών του 20ου αι. Μία θεματική έκθεση ζωντανεύει, εκτός από την ιστορία του κτηρίου, εξέχουσες πτυχές της ιστορίας της Εύβοιας, από το ηρώο στο Λευκαντί, τον αποικισμό και την εξάπλωση του ευβοϊκού αλφάβητου, το ιερό της Αρτέμιδας στην Αυλίδα και τον μύθο της Ιφιγένειας, έως τη βυζαντινή και οθωμανική Χαλκίδα.

Οι λιλιπούτειοι μαθητές της Α τάξης μπήκαν από πολύ μικροί στη διαδικασία να μάθουν, να δουν, να ακούσουν και να σχεδιάσουν, μετά, όλα αυτά τα θαυμαστά της ιστορικής αναφοράς του Μουσείου μας. Είναι άξιο λόγου δε,ότι εντυπωσιάστηκαν τόσο, ώστε όταν επέστρεψαν στο σχολείο ανέφεραν: ” ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ!”

Φυσικά , δεν έλειψε και το παιχνίδι που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την καλύτερη μαθησιακή διαδικασία σε τόσο μικρές ηλικίες!

Εις το επανιδείν , λοιπόν!

Messenger creation 45a9b2dd 3986 4255 8c09 2739b60e7320Messenger creation 634f5ed3 c82b 49e0 8a4c 788c6225560eIMG 20240308 071207IMG 20240308 071311Messenger creation 4e3a8147 bae9 4bd6 a4fa ab0128406434

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ – Α ΤΑΞΗ

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας , στην ενότητα “ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ” , οι μαθητές της ΣΤ τάξης επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στη Χαλκίδα και παρακολούθησαν ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ασφάλειά τους στον δρόμο ως πεζοί , αλλά και ως οδηγοί ποδηλάτου , μιας και το ποδήλατο είναι ένα μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιούν πολύ τα παιδιά αυτής της ηλικίας.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουν τα όρια και τους κανόνες της σωστής οδικής συμπεριφοράς , ώστε μελλοντικά , ως οδηγοί, να κυκλοφορούν με ασφάλεια και με παιδεία, αλλά και να σέβονται όσους βρίσκονται στον δρόμο.

IMG 523724edb4165e42f198faf53be54d72 VIMG 20240306 125351IMG 20240306 125238IMG 4a9f75241934f043c33e4aed134b2eeb V

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

video conference online meeting work form home vector 30801210

Στα πλαίσια του μαθήματος των μαθηματικών της Στ τάξης οι μαθητές/τριες του τμήματος , συνέταξαν και υλοποίησαν ενδοσχολική έρευνα με θέμα την “τηλεθέαση”. Στόχος ήταν να συλλέξουν απαντήσεις μέσα από ερωτηματολόγια που δημιούργησαν και να καταλήξουν σε ερευνητικά συμπεράσματα σε σχέση με το θέμα τους , μαθαίνοντας παράλληλα την έννοια των ποσοστών, των ραβδογραμμάτων , των εικονογραμμάτων , να ταξινομούν, να βρίσκουν τον Μέσο Όρο ώστε να καταλήξουν σε συμπεράσματα.

Στην έρευνά τους αυτή βοήθησαν οι μαθητές/τριες της Δ τάξης και με συλλογικό – ομαδικό πνεύμα ολοκλήρωσαν την έρευνά τους .

Μέσα από αυτές τις μεθόδους οι μαθητές κατακτούν γνώση με βιωματικό , ευχάριστο τρόπο , αναπτύσσουν δεξιότητες ζωής και “μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν”!

Πολλά συγχαρητήρια σε μαθητές/τριες και δασκάλους!

IMG 20240301 070737IMG 255c7403a676efa67885e54ea8d5e5e1 VIMG 20240301 070616

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΤΑΞΗ

eggrafes

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει (παρ. 1δ του άρθρου 204 του Ν.4610/2019 (Α΄70)).
Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2018 έως και 31-12-2018.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ 

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα
Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς αλλά
αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘΑ

β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι
έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (ΑΔΥΜ) το οποίο σας προσκομίζει το σχολείο.

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.

ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.

Οι εγγραφές γίνονται καθημερινά , σύμφωνα πάντα με τα χρονικά όρια , από τις 10.00πμ – 11.3οπμ 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΤΑΞΗ