Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου οι μαθητές της Γ τάξης επισκέφθηκαν τον “Ελληνικό Κόσμο” του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και γνώρισαν από κοντά τους Θεούς του Ολύμπου!!
Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου οι μαθητές της Γ τάξης επισκέφθηκαν τον “Ελληνικό Κόσμο” του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και γνώρισαν από κοντά τους Θεούς του Ολύμπου!!