Θεοί του Ολύμπου

Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου οι μαθητές  της Γ τάξης επισκέφθηκαν τον “Ελληνικό Κόσμο” του Ιδρύματος Μείζονος  Ελληνισμού και γνώρισαν από κοντά τους Θεούς του Ολύμπου!!