Στη διαδικασία της μετάβασης…

Οι μαθητές/τριες που αποφοιτούν, οι μαθητές/τριες που έρχονται… Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στην προσπάθειά μας να βοηθηθούν τα παιδιά που θα αποχωρήσουν για τη νέα σχολική τους βαθμίδα καθώς και τα παιδιά που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη, πραγματοποιήθηκαν δύο επισκέψεις:

  • την Πέμπτη 23/4/2024 οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης επισκέφθηκαν το όμορο 2ο Γυμνάσιο Μελισσίων, όπου ξεναγήθηκαν από παλιούς τους συμμαθητές και από τη Διευθύντρια του Γυμνασίου και
  • την Παρασκευή 31/5/2024 τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Μελισσίων ξεναγήθηκαν στο σχολείο μας ώστε οι χώροι και οι άνθρωποι να είναι γνώριμα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο!
  • IMG 0918