2ο Βραβείο σε Διαγωνισμό

Το έργο των μαθητών της ΣΤ΄τάξης με το οποίο συμμετείχε το σχολείο μας στον διαγωνισμό της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας και του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας με θέμα “Το ταξίδι της Ολυμπιακής Φλόγας στη Γαλλία” κατέκτησε τη 2η θέση. Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες και στους εκπαιδευτικούς!

διαγωνισμός ΕΘΝΟΑ