Μέχρι την τελευταία ημέρα πριν από τις διακοπές του Πάσχα τα παιδιά μας δημιουργούσαν!
Από το Α1 απολαύστε τις λαμπάδες!
Από το Γ1 θαυμάστε τα κουτάκια και τα λαγουδάκια τους!
Το Δ1 & το Δ2 μας ενθουσίασε με τα καλαθάκια του!
Η Ε΄τάξη στολίστηκε με τα πασχαλιάτικα κουνελάκια και καλαθάκια!











