Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας για την Ειρήνη και την Ανάπτυξη στον αθλητισμό σας οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄και ΣΤ΄τάξεων επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Ομοσπονδίας Μοντέρνου Πεντάθλου στο Ολυμπιακό Κέντρο στο Γουδή την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 και συμμετείχαν σε βιωματικές αθλητικές δράσεις. Γνώρισαν ολυμπιακά αθλήματα από Ολυμπιονίκες και Παραολυμπιονίκες, διαγωνίστηκαν, ζωγράφισαν, έτρεξαν, ευαισθητοποιήθηκαν…
Ευχαριστούμε την Ομοσπονδία Μοντέρνου Πεντάθλου και το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας για την εμπειρία.





