Την Πέμπτη 4/04/2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης παρακολούθησαν πρόγραμμα βραχείας παρέμβασης του κέντρου πρόληψης «ΠΡΟΝΟΗ» με θέμα “Αυτοεκτίμηση-Ένας και μοναδικός”. Ξεκίνησαν ορίζοντας το συμβόλαιο της ομάδας. Συνειδητοποίησαν πως καθένας είναι μοναδικός, αλλά και βασικό μέλος της ομάδας. Επίσης, μίλησαν για τον εαυτό τους και τον ζωγράφισαν!


