“Αυτοεκτίμηση-Ένας και μοναδικός”

Την Πέμπτη 4/04/2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης παρακολούθησαν πρόγραμμα βραχείας παρέμβασης του κέντρου πρόληψης «ΠΡΟΝΟΗ» με θέμα “Αυτοεκτίμηση-Ένας και μοναδικός”. Ξεκίνησαν ορίζοντας το συμβόλαιο της ομάδας. Συνειδητοποίησαν πως καθένας είναι μοναδικός, αλλά και βασικό μέλος της ομάδας.  Επίσης, μίλησαν για τον εαυτό τους και τον ζωγράφισαν!

IMG 20240404 105537 1IMG 20240404 105155 3 IMG 20240404 105045