Στις 29 Μαρτίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου συναντήθηκαν με την Κατερίνα Σέρβη, συγγραφέα του βιβλίου «Ένα σπίτι για τον Όμηρο». Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη συγγραφέα και να συζητήσουν μαζί της, για το πώς δημιουργείται ένα βιβλίο, για το τι αποτελεί έμπνευση για τη δημιουργό του , αλλά και για το πότε καταλαβαίνει κάποιος ότι θέλει να γίνει συγγραφέας.
Αντάλλαξαν απόψεις για το θέμα του βιβλίου, για τους ήρωες αλλά και για τα συναισθήματα που βίωσαν ως αναγνώστες . Επίσης, κατά τη διάρκεια επεξεργασίας του βιβλίου δημιούργησαν αφίσες, έπαιξαν σκηνές από αποσπάσματά του, έδωσαν τη δική τους συνέχεια στην υπόθεση και χόρεψαν ένα ταγκό «Ο μαύρος μου γάτος». Όλες αυτές τις δραστηριότητες παρουσίασαν με πολλή χαρά και κέφι στη συγγραφέα!!!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ2 δημιούργησαν υπέροχους σελιδοδείκτες για τα βιβλία τους








