Στα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής οι μαθητές /τριες της Ε1 τάξης διοργάνωσαν εκλογές για την εκλογή του πενταμελούς του τμήματός τους. Έγραψαν τα ψηφοδέλτια, έφτιαξαν την κάλπη και έφεραν φακέλους. Πριν την ψηφοφορία οι υποφήφιοι/ιες έβγαλαν λόγο. Η εκλογική διαδικασία κύλησε ομαλά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές/τριες έμαθαν ότι η δημοκρατική συμπεριφορά εξασφαλίζει την αρμονική συμβίωση και την ευημερία στην καθημερινή τους επαφή όχι μόνο με τους συμμαθητές τους αλλά και με όλα τα μέλη της κοινωνίας που ζουν. Συγχαρητήρια σε όλους/όλες τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος!




