Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 14 Μαρτίου και ώρα 13:20 θα γίνει η επίδοση βαθμολογίας του Β΄τριμήνου για τους μαθητές/τριες των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄. Την ίδια ώρα οι γονείς των μαθητών/τριών Α και Β΄τάξεων θα ενημερωθούν για την πρόοδο και τη συμπεριφορά των παιδιών τους. Λόγω του ότι το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει κανονικά, παρακαλούνται οι γονείς να φροντίσουν για την επίβλεψη και την ασφάλεια των παιδιών τους κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης.