Όλο το σχολείο μας μιλάει τη νοηματική κάθε πρωί

Ήταν Σεπτέμβρης,  όταν ο τότε 6χρονος μαθητής μας βρέθηκε να κάθεται σε ένα από τα θρανία της αίθουσας διδασκαλίας, σιωπηλός, με τα μάτια του ορθάνοιχτα, αλλά χωρίς καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Εκείνη την εποχή, κανείς στο σχολείο, ούτε καν ο ίδιος, δε γνώριζε τη νοηματική γλώσσα, παρά μόνο η δασκάλα παράλληλης στήριξής του η κ. Μαριαλένα, που με τα δικά της «κόλπα» και χειρονομίες προσπαθούσε να επικοινωνήσει μαζί του.

Λίγους μήνες αργότερα, τα τότε «πρωτάκια» του  δημοτικού μας  είχαν μάθει τις βασικές χειρονομίες της νοηματικής γλώσσας για να μπορούν να επικοινωνούν με τον συμμαθητή τους. Πλέον, λίγα χρόνια αργότερα, ολόκληρο το σχολείο έχει αγκαλιάσει την πρόκληση να μάθει μια “νέα” γλώσσα, σε τέτοιο βαθμό που τα παιδιά με τη σειρά τους διδάσκουν τη γλώσσα στους γονείς τους στο σπίτι. Έτσι, κάθε πρωί, μετά την προσευχή, που όλες οι τάξεις του σχολείου είναι μαζεμένες στο προαύλιο, παιδιά και δάσκαλοι μιλάμε τη νοηματική, με την κ. Μαριαλένα  να μας μαθαίνει συνεχώς νέες λέξεις εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό μας!

301693246 426802672924517 8656549583855444308 n 309531657 797450358230195 8679323411344712472 n 309986121 2873648592943912 3199149143286333545 n 310935048 1478554079326126 5696434265780712688 n 1.jpg

Αφήστε μια απάντηση

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς