
Η μεγάλη Αποκριά στο σχολείο μας, ήταν μια μέρα γεμάτη χαμόγελα, χρώματα και ατελείωτο κέφι!
Από νωρίς το πρωί ,οι διάδρομοι του σχολείου μας ,γέμισαν με πριγκίπισσες, σούπερ ήρωες, ζωάκια.. Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν με ενθουσιασμό, δίνοντας έναν ακόμη πιο γιορτινό τόνο στην ημέρα!
Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε οι κατασκευές που έκαναν οι μαθητές των μικρότερων τάξεων. Συγκεκριμενα οι μαθητές της α΄τάξης δημιούργησαν τη κυρα Σαρακοστή σε χαρτόνια, έφτιαξαν έναν όμορφο αρλεκίνο σε μορφή ανεμόμυλου και πραγματοποιήθηκε το έθιμο της Χασκας με το οποίο συμβολίζεται η έναρξη της νηστείας. Οι μαθητές της β΄τάξης από την άλλη πλευρά έφτιαξαν με ζυμάρι τη κυρα Σαρακοστή και έφτιαξαν έναν κλόουν με μπαλόνια και πιάτα πλαστικά.
Καταφέραμε για λίγη ώρα να αφήσουμε τη ρουτίνα της καθημερινότητας και να περάσουμε μια ομορφη μέρα. Και του χρόνου με υγεία και ακόμη περισσότερη χαρά!











