
Με αφορμή τον εορτασμό της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, με σύνθημα: “Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ- Υγεία και Ευεξία για όλους”, το σχολείο μας, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής κυρίας Σοφίας Αποστολίδου, πραγματοποίησε μία σειρά από αθλητικές και δημιουργικές δράσεις.
Την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025, στο γήπεδο του ποδοσφαίρου του Κρόκου διοργανώθηκαν παιχνίδια, αγώνες δρόμου και αθλοπαιδιές με στόχο την προώθηση της άθλησης και της χαράς της συμμετοχής.
Την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου του 2025, σε σύμπραξη με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κρόκου, ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας και συναγωνισμού, πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρόκου επίδειξη τζούντο από τον προπονητή του “Αρίσταρχου” Κοζάνης κύριου Διονύση Στολτίδη και τεσσάρων αθλητών του, οι οποίοι ανέδειξε την πειθαρχία και τον σεβασμό προς τον εαυτό μας και τους συναθλητές / τριες μας.
Οι δράσεις μας ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025, με την εκπαιδευτική εκδρομή στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης, όπου οι μαθητές/ τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα παραολυμπιακά αθλήματα Βoccia και Goalball
συμμετέχοντας ενεργά σε βιωματικές δράσεις. Την ίδια μέρα παρακολούθησαν μία εντυπωσιακή επίδειξη ρυθμικής γυμναστικής από δύο αθλήτριες της εθνικής ομάδας στο κλειστό γυμναστήριο της Μίκρας.
Όλες οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν αποτέλεσαν ξεχωριστή εμπειρία που προώθησε τις αξίες του αθλητισμού, της συνεργασίας και της ευεξίας για όλους. Η συμμετοχή όλων των μαθητών /τριών και όλων των εκπαιδευτικών του σχολείο μας συνέβαλε στην επιτυχία των δράσεων.













