Παιχνίδι για το Περιβάλλον
Στις 23/01/2026 οι μαθητές των τμημάτων Γ1 και Γ2 του 2 ου Δημοτικού Σχολείου Κάτω Αχαΐας πήραν μέρος σε παιχνίδι, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο του σχολείου. Με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής, κ. Ελένης Μαυρομιχάλη, της εκπαιδευτικού του τμήματος Γ1, κ. Αικατερίνης Παναγιωτοπούλου, και της εκπαιδευτικού του τμήματος Γ2, κ. Νίκης Σπηλιοπούλου, τοποθετήθηκαν…