Με το μήνυμα «Κόκκινη Κάρτα στην Οπαδική Βία», ο Δήμος Θέρμης, μέσω του Συμβουλευτικού Σταθμού του και σε συνεργασία με την ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ Α.Ε, ενώνει για ακόμη μία χρονιά τις δυνάμεις του με τη Δομή 1ης Φεβρουαρίου 2022 «Εις το Όνομα του Άλκη», με στόχο την ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας γύρω από το φαινόμενο της οπαδικής βίας.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, σήμερα τα παιδιά της ΣΤ΄Τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εγώ, ο οπαδός του αθλητισμού και του πολιτισμού» . Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις αρνητικές συνέπειες της οπαδικής βίας, προβλήθηκε ο αθλητισμός ως μέσο ενότητας και πολιτισμού και ενισχύθηκαν αξίες όπως η ενσυναίσθηση, η συνεργασία και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα.
Με την καθοδήγηση και εμψύχωση της ψυχολόγου κας Ελευθερίας Πήτα οι μαθητές και οι μαθήτριες συζήτησαν ,συμμετείχαν με διάθεση στο πρόγραμμα και στο τέλος κατασκεύασαν αφίσα, έγραψαν ποίημα και κατέληξαν σε κανόνες οπαδικής συμπεριφοράς ελπίζοντας σε μια κοινωνία χωρίς βία!

