“Το «Όχι» που λέει «Σ’ αγαπώ»: Ανακαλύπτοντας τη δύναμη των ορίων”
Αυτό ήταν το θέμα που προσεγγίσαμε γονείς και εκπαιδευτικοί τη Δευτέρα 2 Μαρτίου με την συνεργασία και την καθοδήγηση από το Κέντρο Πρόληψης ΕΛΠΙΔΑ . “Οδηγός ” μας ο κος Ανδρέας Μεδίτσκος, Επιστημονικός Υπεύθυνος Κ.Π. “ΕΛΠΙΔΑ”, ο οποίος με απλό, βιωματικό και παραστατικό τρόπο αλλά χωρίς διδαχές και θεωρίες μας καθοδήγησε σε παραδοχές, αλήθειες και προβληματισμούς.
Σε ένα βιωματικό εργαστήριο, συζητήσαμε, εκφράσαμε τις απορίες μας , είδαμε τα λάθη μας, μάθαμε τεχνικές, ανταλλάξαμε απόψεις, γελάσαμε και είδαμε πως τα όρια, αντί για τοίχοι, μπορούν να γίνουν οι ράγες που προσφέρουν ασφάλεια στο παιδί και ηρεμία στην οικογένεια. Σίγουρα φύγαμε όλοι με προβληματισμό αλλά και ανακούφιση. Σε αυτό το πρόβλημα δεν είμαστε ΜΟΝΟΙ και… υπάρχει λύση!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Μεδίτσκο αλλά και σε όλους που πήραν μέρος και …θα υπάρξει και συνέχεια!

















































