Την Τετάρτη 11 Ιουνίου στο χώρο του σχολείου μας θα γίνει η εορτή λήξης της σχολικής χρονιάς στις 19.00 μ.μ. Οι μαθητές θα παραβρεθούν με ευθύνη των γονιών και κηδεμόνων.
Την Παρασκευή 13 Ιουνίου από τις 08.15 ως 9.30 π.μ. θα δοθούν οι τίτλοι προόδου και σπουδών στους μαθητές που μπορεί να συνοδεύονται από τους κηδεμόνες τους.