🌿 Μύρισε Άνοιξη στις Τάξεις μας! Ένα «Πράσινο» Δώρο από τον Σύλλογο Γονέων

Μια υπέροχη έκπληξη περίμενε μαθητές και εκπαιδευτικούς σήμερα το πρωί! Οι αίθουσες του σχολείου μας γέμισαν με το μεθυστικό άρωμα του βασιλικού, χάρη στην ευγενική πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και ΚηIMG 20260428 083931δεμόνων.

Ο Σύλλογος προσέφερε από ένα γλαστράκι με βασιλικό σε κάθε τάξη, προσθέτοντας μια νότα ζωντάνιας και χρώματος στο καθημερινό μας περιβάλλον.

🌱 Γιατί ένας βασιλικός στην τάξη;

Η παρουσία ενός φυτού μέσα στην αίθουσα δεν είναι μόνο αισθητική. Είναι ένα ζωντανό μάθημα για τους μαθητές μας, καθώς:

  • Καλλιεργεί την υπευθυνότητα: Τα παιδιά αναλαμβάνουν τη φροντίδα και το πότισμά του.

  • Βελτιώνει την ατμόσφαιρα: Το άρωμα του βασιλικού είναι γνωστό για τις ηρεμιστικές του ιδιότητες.

  • Μας φέρνει πιο κοντά στη φύση: Ακόμα και μέσα στην καρδιά του σχολείου, η φύση έχει τη δική της θέση.

🙏 Ένα μεγάλο «Ευχαριστώ»

Θέλουμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Τέτοιες κινήσεις, αν και φαινομενικά μικρές, έχουν μεγάλη αξία, καθώς δείχνουν το έμπρακτο ενδιαφέρον τους για την ποιότητα της σχολικής ζωής και την αισθητική αναβάθμιση του χώρου όπου τα παιδιά μας περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους.

«Εκεί που ανθίζουν τα λουλούδια, ανθίζει και η ελπίδα.»IMG 20260428 083838

Συνεχίζουμε να ομορφαίνουμε το σχολείο μας όλοι μαζί!