Σχολικό Έτος 2023-2024 Σκοπός του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές» ήταν η εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, στην πρόληψη και αντιμετώπιση απειλητικών για τη ζωή καταστάσεων. Τα παιδιά μας έμαθαν πώς να βοηθούν ένα άτομο σε περίπτωση πνιγμονής από ξένο σώμα, πώς να φέρουν …
Μάι 27 2024
Το Στ’2 συμμετέχει στις “Λογοτεχνικές διαδρομές στην Ιστορία”
Σχολικό Έτος: 2023-2024 Οι μαθητές/τριες του τμήματος Στ’ 2 συμμετείχαν στο ετήσιο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας «Λογοτεχνικές διαδρομές στην ιστορία» που συνδιοργάνωσαν η βιβλιοθήκη Πτολεμαΐδας, η διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας διεύθυνσης νομού Κοζάνης, η σχολική βιβλιοθήκη «Book Busters” του 1ου Πρότυπου Γυμνάσιου Θεσσαλονίκης, η σχολική βιβλιοθήκη του 5ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας, το Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας και η Θεατρική …
Μάι 26 2024
Τριήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή της Στ’ τάξης στην Αθήνα
Σχολικό Έτος: 2023-2024 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τριήμερη εκδρομή των μαθητών της Στ’ τάξης του σχολείου μας, στις 13-14-15 Απριλίου 2024, συνοδευόμενοι από τον Υποδιευθυντή κ. Καρανικόλα Αθανάσιο και τις εκπαιδευτικούς κ. Πομπιέρη Ελένη και κ. Νιόζα Στέλλα, συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, «Περπατώ με την τάξη μου στην Πλάκα». …
Μάι 26 2024
Αγώνες στις Αθλοπαιδιές Πετοσφαίρισης και Καλαθοσφαίρισης
Σχολικό έτος 2023-2024 Αγώνες Πετοσφαίρισης και Καλαθοσφαίρισης Την Πέμπτη 23 Μαïου στο Δ.Α.Κ. Ευόσμου διεξήχθησαν αγώνες αθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ Δημοτικών Σολείων οι οποίοι διοργανώθηκαν από την Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων (Ο.Ε.Σ.Α.Δ.), την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Δήμο Κορδελιού Ευόσμου. Το σχολείο μας συμμετείχε με δύο μεικτές ομάδες στους …
Μάι 25 2024
Ξε-φυλλίζοντας…(Φυτολόγιο)
Σχολικό έτος 2023-2024 Μια νοσταλγική οld school δραστηριότητα με την οποία τα παιδιά κινητοποιήθηκαν να αναζητήσουν, να συλλέξουν φύλλα και να μάθουν είδη φυτών. Για κάποια παιδιά, το φυτολόγιο έγινε αφορμή για βόλτες στη φύση και για δημιουργικό χρόνο με μέλη της οικογένειας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έφεραν στο σχολείο και παρουσίασαν τα φυτολόγιά …
Μάι 25 2024
Φυλλαράκια!!
Σχολικό έτος 2023-2024 Κάθε παιδί από τα δυο τμήματα (Α2-Δ1) είχε ένα φύλλο (δέντρου) το οποίο κόλλησε σε ένα φύλλο (χαρτιού) (το οποίο είναι πάλι από δέντρο, αλλά οκ) για να σχηματίσει με μαρκαδόρους ή και άλλα υλικά (χαρτόνι, στιλό, διορθωτικό…) μια φιγούρα, ένα «φυλλαράκι». Στη συνέχεια η εκπαιδευτικός δημιούργησε μια διαδραστική παρουσίαση που κάνει …
Μάι 25 2024
Πρώτες ΑλληλεπιΔράσεις!!(Συνεργατικές δραστηριότητες A2-Δ1)
Σχολικό έτος 2023-2024 Τα παιδιά του Α2 και του Δ1 αντάλλαξαν μικρά τετράγωνα χαρτάκια με τις λέξεις «Καλημέρα» και «Καλό μεσημέρι», αφού μέχρι εκείνο το σημείο,(Δεκέμβριος, 2023) τα πρωτάκια μας ήταν σε θέση να γράφουν και να διαβάζουν αυτές τις δυο ευχές. Έτσι είδαμε τη γραφή ως μέσο επικοινωνίας. Ακολούθως, τα παιδιά του Δ1 σχεδίασαν …
Μάι 25 2024
Οι ζωγραφιές μας ζωντανεύουν! (Απρίλιος 2024, Α2)
Σχολικό έτος 2023-2024 Στόχος: Εικαστική δημιουργία, εξοικείωση με τις δυνατότητες της τεχνολογίας, ανάπτυξη φαντασίας, τόνωση αυτοεκτίμησης μέσω της ανάδειξης των παιδικών έργων Κάθε animation με τις ζωγραφιές των παιδιών και με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ήταν ένα αποτέλεσμα που χάρηκαν πολύ οι μικροί και οι μικρές ζωγράφοι του Α2. Βλέποντας τα «εμψυχωτικά» βιντεάκια, χαμογελάσαμε …
Μάι 25 2024
«Waterwise-Το νερό με μέτρο»
Σχολικό έτος 2023-2024 Το πρόγραμμα «Waterwise-Το νερό με μέτρο» υλοποιήθηκε στα τμήματα Δ1-Δ2 στη θεματική ενότητα «Φροντίζω το περιβάλλον». Σε μια εποχή που οι περίοδοι ανομβρίας και, κατ΄ επέκταση, ξηρασίας και λειψυδρίας στη χώρα, φαίνεται, ότι με την κλιματική αλλαγή θα επαναλαμβάνονται σε συχνότερη βάση, θεωρήσαμε απαραίτητο ο περιβαλλοντικός γραμματισμός των μαθητών και μαθητριών να …
Μάι 25 2024
Μεγαλώνοντας με αξίες…(Ιανουάριος- Φεβρουάριος, 2024)
Σχολικό έτος 2023-2024 Το εργαστήριο δεξιοτήτων «Μεγαλώνοντας με αξίες» υλοποιήθηκε στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων στα τμήματα Δ1 και Δ2 με σκοπό οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν επίγνωση των αξιών που πρεσβεύουν οι ίδιοι και οι κοινωνίες στις οποίες ζουν και να αναστοχαστούν πάνω σε αυτές, ώστε να αναπτύξουν τις κοινωνικές, κυρίως, δεξιότητες …
