22-5-2026: Μικροί-ες “επιχειρηματίες” εν δράσει!
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, εμείς, οι μαθητές-ριες της ΣΤ΄ τάξης με την δασκάλα μας κ. Κ. Γερογιάννη υλοποιήσαμε βήμα-βήμα έναν βιωματικό σχεδιασμό Επιχειρηματικότητας, ο οποίος φτάνει στο τελικό στάδιο […]
