ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
Συμμετοχή στον Διαγωνισμό «Κάν’ το ν’ ακουστεί 2025»
Ο Όμιλος Ραδιοφώνου του σχολείου μας συμμετείχε στο Διαγωνισμό Ραδιοφώνου «Κάν’ το ν’ ακουστεί» του European School Radio για το 2025 με το podcast “Τι θα πει το μέλλον;”. Η δημιουργία του podcast είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των μαθητών που συμμετέχουν στον όμιλο. Μετά από συζήτηση και δραστηριότητες οι μαθητές έγραψαν τα κείμενα ενώ τα ηχογράφησαν και τα βιντεοσκόπησαν.
Ακόμα η συμμετοχή μας δεν μπορεί να δημοσιοποιηθεί, γιατί η διαδικασία αξιολόγησης είναι σε εξέλιξη. Όμως έφτασε η ώρα της Αξιολόγησης, κατά την οποία μπορείτε να ακούσετε τα συνδιαγωνιζόμενα σχολεία και τις δημιουργίες τους και να στείλετε τις δικές σας προτιμήσεις. Ακολουθήστε το σύνδεσμο παρακάτω:
Στον κωδικό που θα σας ζητηθεί θα βάλετε τον κωδικό 933904, ώστε να ακούσετε τα άλλα podcast στη βαθμίδα σας. Όχι το δικό σας! Για να σας βοηθήσουμε, σκεφτείτε τη Eurovision! Αξιολογούμε τα άλλα τραγούδια και δίνουμε βαθμούς στα υπόλοιπα, όχι στο τραγούδι της χώρας μας! Ακούτε τις συμμετοχές και βάλτε την καρδούλα σας σε όποια συμμετοχή σας άρεσε.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ 19ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΑΚΙ 2025
Συγχαίρουμε τους 14 μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στο 19ο σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι, μια εξαιρετική δραστηριότητα για την ενίσχυση της προσωπικότητας των μαθητών . Πολλά μπράβο σε όσους διακρίθηκαν!!!




ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ “ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΡΗ;” STEM EDUCATION
Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας- και να συμμετάσχουμε- στον πρώτο διαγωνισμό ρομποτικής που διενεργήθηκε στη Χίο! Ο κόσμος της τεχνολογίας και της καινοτομίας γίνεται πιο προσιτός στους μικρούς μαθητές μέσα από τον συναρπαστικό διαγωνισμό ρομποτικής! Με τη συμμετοχή τους τα παιδιά εμπνέονται, εξερευνούν και εξοικειώνονται με τον προγραμματισμό, τη μηχανική και την επίλυση προβλημάτων με τη δημιουργία και τον έλεγχο των δικών τους ρομποτικών κατασκευών.
Μέσα από ομαδική συνεργασία, δημιουργικότητα και κριτική σκέψη, οι μαθητές ανακαλύπτουν πώς η ρομποτική μπορεί να δώσει λύσεις σε πραγματικά προβλήματα, ενισχύοντας τις δεξιότητές τους στον STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά).
Ο διαγωνισμός αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για την προαγωγή της μάθησης μέσα από το παιχνίδι και ενθάρρυνε τα παιδιά να γίνουν οι καινοτόμοι του μέλλοντος!
Ευχαριστούμε θερμά τον οργανωτικό υπεύθυνο του διαγωνισμού, διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου κ Ιωάννη Ρε, τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, κ. Αιμιλιανό Ευαγγελινό, τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Σύμβουλο δασκάλων – Σταμάτη Βούλγαρη και τον Σχολικό Σύμβουλο δασκάλων κ. Κωνσταντίνο Βούλγαρη.
Είστε έτοιμοι να δείτε τις απίθανες δημιουργίες των μικρών μας μηχανικών;
Συγχαίρουμε θερμά όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!!

Μπορείτε να απολαύσετε τη συμμετοχή μας στον σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=LRXDlE1YpxY
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ PODCAST – EUROPEAN SCHOOL RADIO
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!
Ακούστε – Ψηφίστε – Προωθήστε!
Στηρίξτε το podcast μας στον διαγωνισμό του μαθητικού ραδιοφώνου που δημιουργήθηκε από τον Όμιλό μας, μέχρι 9/4 , ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες: Μπαίνετε στον σύνδεσμο: https://vote.europeanschoolradio.eu/vote/2/podcast
Συνδέεστε στο Εuropean school radio με λογαριασμό google, sch.gr ή άλλο. Στα φίλτρα σβήνετε τα υπόλοιπα και κρατάτε μόνο το φίλτρο Γ,Δ,Ε,ΣΤ τάξη.
Ταξινόμηση ενδεικτική: Με likes (αύξουσα). Βρίσκετε το podcast «2ο Δημοτικό σχολείο Χίου με αριθμό id: 11690.
Ακούτε το podcast μέχρι να εμφανιστεί η καρδούλα
και… την κλικάρετε!

Εμφανίζεται το μήνυμα ότι η ψήφος σας καταχωρήθηκε.
Το podcast μας στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=hDDfBhCLFMA
Kαλή σας ακρόαση!
https://www.youtube.com/watch?v=hDDfBhCLFMA
- Αρχική
- Ιστορική αναδρομή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Σχολικός κανονισμός
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Αξιολόγηση σχολικής μονάδας – Έτος αναφοράς 2023-2024
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
- Α1΄ΤΑΞΗ
- 3D_DeSI Erasmus 2023-2024
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
- ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- STEAM 2017-2018
- STEAM 2018-2019
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- Steamed Chain Reaction
- COMENIUS CITIZENSHIP
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- E-Twinning
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
- 3D-ReMath
- ΟΜΙΛΟΣ “ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!”
- Erasmus+”3D4CE”
- Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- Α2΄ ΤΑΞΗ
- Β΄ ΤΑΞΗ
- Γ΄ ΤΑΞΗ
- Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
- Ε΄ ΤΑΞΗ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
Πρόσφατα σχόλια