Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
Εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών που εκπόνησε η συντονιστική ομάδα του προγράμματος, Το εργαστήριο Ποσοτικών Μεθόδων του Πανεπιστημίου Αιγαίου για να μυηθούν οπι μαθητές στην Πολιτιστική κληρονομιά του τόπου τους και των συναργαζόμενων χωρών της Ιταλίας και της Πορτογαλίας.
Στον πιλοτικό γύρο δίδαξαν 3 εκπαιδευτικοί σε 2 τμήματα , το Γ2 και το Ε2.
- Άυλη Υλική Πολιτιστικη Κληρονομιά
- Κινητή Ακίνητη
- Εξέλιξη στο χρόνο
- Χαρακτηριστικά τμήματα μνημείων
- Παράδοση
- Η τρισδιάστατη τεχνολογία , οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές και τα 3D-Pens αποδείχτηκαν αποτελεσματικά εργαλεία που κινητοπoίησαν τους μαθητές να ερευνήσουν το θέμα και να συμμετέχουν ενεργά σε ποικίλες δράσεις
Δραστηριότητες Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών
1η Δραστηρίοτητα Εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
Η πρώτη δραστηριότητα ερκπαίδευσης των εκπαιδευτικών των σχολείων των τριών χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά λόγω των ιδιαίτερω συνθηκών εξαιτίας του covid 19. Την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ανέλαβε το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ως συντονιστής του προγράμματος και την οργάνωση το 2ο Δημ . Σχ. Χίου. Τα θέματα της εκπαιδευτικής δράσης αφορούσαν τις έννοιες της πολιτιστικής κληρονομιάς και τον τρόπο αξιοποίησης της τρισδιάστατης τεχνολογίας στη διδασκαλία των μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί προετοιμάστηκαν και ενδυναμώθηκαν για την επόμενη δραστηριότητα του προγράμματος, τον πιλοτικό γύρο εκπαίδευσης των μαθητών .Λεπτομερής περιγραφή της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών υπάρχει στο πρόγραμμα
https://blogs.sch.gr/2dimchio/files/2023/07/1st-Leraning_Program_FINAL-1.pd
Δραστηριότητα ΤΑΞΗ Γ2

Σε μια μακέτα συνδυασμός τρισδιάστατης μελέτης φυσικής κληρονομιάς και κατανόηση γεωγραφικών εννοιών
ERASMUS 3D4CE-ΤΑΞΗ Γ2
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ!
Το επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων (συνδυασμός ερωτήσεων-απαντήσεων και παζλ) που κατασκεύασε η τάξη μας και ονομάζεται “ΒΡΕΣ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ” έδωσε την ευκαιρία στους μικρούς μαθητές να εμπεδώσουν πληροφορίες για τρεις από τους θησαυρούς της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης
ERASMUS 3D4CE-ΤΑΞΗ Γ2
Έχετε παίξει ποτέ τρίλιζα με μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς;
Κινητή – Ακίνητη, Άυλη- Φυσική, ……… όλοι οι συνδυασμοί.
Πολιτισμός,Πολιτιστική κληρονομιά
Οι φωτογραφίες είναι από τον ερευνητικό περίπατό μας στην πόλη.
Μια ξεχωριστή εμπειρία και μεγάλη χαρά ένιωσαν τα παιδιά της Γ2 όταν χρησιμοποίησαν τα 3dpen
Οι μαθητές του Γ1 δημιούργησαν διαδραστικό χάρτη της Χίου τοποθετώντας τα σημαντικότερα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού και απάντησαν σε σχετικό κουίζ ερωτήσεων!!!
Χρησιμοποιώντας τον διαδραστικό χάρτη της UNESCO γνωρίσαμε τα σημαντικότερα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς. Εκτυπώσαμε αυτά που μας εντυπωσίασαν περισσότερο, τα τοποθετήσαμε πάνω στον χάρτη και με τη βοήθεια της μελισσούλας ταξιδέψαμε…
3d pens, 3d design, 3d printing, 3d scanning
Βίγλες της Χίου – σημαντικό κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς!!
Δημιουργήσαμε διαδραστικό χάρτη της Χίου με τις βίγλες.
Μάθαμε την ιστορία τους.
Σχεδιάσαμε με 3d pens βίγλες
Σχεδιάσαμε τις δικές μας βίγλες, τις εκτυπώσαμε, τις σαρώσαμε, τις ξανά εκτυπώσαμε!!
BINGO
Υλικά: κάρτες ερωτήσεων – αντίστοιχες κάρτες μνημείων, πούλια από άλλο παιχνίδι ή 3d εκτυπωμένα ή πλαστικά καπάκια…
Ποιά ομάδα θα πει πρώτη Bingo;
Οι μαθητές του Γ1 διασκέδασαν δημιουργώντας και παίζοντας ένα επιτραπέζιο παιχνίδι βασισμένο στην πολιτιστική κληρονομιά!
Η ομάδα που θα σχηματίσει τις περισσότερες τριλιζες….κερδίζει!

3d pens
Ξεκινήσαμε το πολιτιστικό μας ταξίδι από το Αρχαιολογικό Μουσείο Χιου και έπειτα περιηγηθήκαμε εικονικά στο μουσείο της Ακρόπολης. Εμπνευσμένοι από το ταξίδι μας, χρησιμοποιήσαμε τα 3d pens και φτιάξαμε τα δικά μας αγγεία και τη Σφίγγα, το αρχαίο έμβλημα της Χίου!
3D scanning – 3D printing
Από τη σάρωση … στην εκτύπωση!!!
Σκανάρισμα μικροαντικειμένων πολιτιστικής κληρονομιάς!!

- Αρχική
- Ιστορική αναδρομή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Σχολικός κανονισμός
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Αξιολόγηση σχολικής μονάδας – Έτος αναφοράς 2023-2024
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
- Α1΄ΤΑΞΗ
- 3D_DeSI Erasmus 2023-2024
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
- ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- STEAM 2017-2018
- STEAM 2018-2019
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- Steamed Chain Reaction
- COMENIUS CITIZENSHIP
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- E-Twinning
- 3D-ReMath
- ΟΜΙΛΟΣ “ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!”
- Erasmus+”3D4CE”
- Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- Α2΄ ΤΑΞΗ
- Β΄ ΤΑΞΗ
- Γ΄ ΤΑΞΗ
- Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
- Ε΄ ΤΑΞΗ
- ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
Πρόσφατα σχόλια