Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
ΤΑΞΗ Δ1
ΤΙ ΕΤΡΩΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;
Ένα απολαυστικό γευστικό ταξίδι 2500 χρόνων έκαναν οι μαθητές του Δ1 με την εκπαιδευτικό κ Eleni Mpougdanou στα πλαίσια της καινοτόμου δράσης «Μύθος ή γεγονός; Φαντασία ή πραγματικότητα;» που υλοποιούν. Το σχολείο μας γέμισε μαγειρικά αρώματα από μια κουζίνα σπιτιού στην αρχαία Ελλάδα!!
Το αρχαίο ελληνικό τραπέζι δεν έμοιαζε με το σημερινό. Άγνωστα τότε ήταν το ρύζι, η ζάχαρη, το καλαμπόκι, ο καφές , οι ντομάτες, οι μελιτζάνες, οι μπάμιες ,οι πιπεριές και φυσικά οι πατάτες.
Ο ακροατισμός (πρωινό), το άριστον, το εσπέρισμα και το δείπνο ήταν τα γεύματά τους.
Αποφασίσαμε στα πλαίσια της καινοτόμου δράσης στο μάθημα της Ιστορίας να μαγειρέψουμε και να γευτούμε μερικές από τις συνήθεις τροφές τους με βάση βέβαια το ελαιόλαδο και ιδού το αποτέλεσμα!
Αρακάς, λαδόψωμο με ρίγανη, κρίθινο παξιμάδι, αυγό βραστό με θαλασσινό αλάτι και λάδι και υδρόμελο!
Είχαν δίκιο οι αρχαίοι Έλληνες που θεωρούσαν ότι όποιος τρώει μόνος δε γευματίζει!
ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΠΟΛΗΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ
Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να κατανοήσει κάποιος τη δομή μιας αρχαίας πόλης-κράτους από την οπτική αναπαράσταση της; Αυτό κατάφεραν οι ομάδες εργασίας της Δ1 και μας παρουσίασαν τα υπέροχα δημιουργήματα τους! Πολλά Συγχαρητηρια παιδιά 

σε σας και στη δασκάλα σας κ Ελένη Μπουγδανου!!!



https://youtu.be/i-ZxJHdUy3E?feature=shared
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Α ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ-ΜΕΡΟΣ Α
Ο αποικισμός στην Αρχαία Ελλάδα είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά θέματα της Ιστορίας. Στα πλαίσια της καινοτόμου δράσης “Μύθος ή Γεγονός, Φαντασία ή Πραγματικότητα” που υλοποιείται από το Δ1 με το εργαλείο της βιωματικής μάθησης οι μαθητές αντιλήφθηκαν πώς οι άνθρωποι της εποχής των Γεωμετρικών χρόνων οργάνωσαν νέους οικισμούς και έχτισαν νέες πόλεις.
Η βιωματική μάθηση επιτρέπει στους μαθητές να “ζήσουν” την ιστορία και να κατανοήσουν τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι αρχαίοι Έλληνες κατά τη διάρκεια του α αποικισμού μέσω της δράσης και της δημιουργίας.
Ας τους απολαύσουμε!
Έπεται η συνέχεια με το β αποικισμό!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ – ΤΑΞΗ Δ1
Πώς μια εικόνα που σχολιάστηκε κατά τη διάρκεια ενός από τα μαθήματα της Ιστορίας μπορεί να εμπνεύσει τους μαθητές να αναγνωρίσουν τα μνημεία του βράχου της Ακρόπολης στο φυσικό χώρο και να μοιραστούν την κοινή εμπειρία τους με τους συμμαθητές τους! Η καινοτόμος δράση «ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; – ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΕΡΕΥΝΩ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ» που εφαρμόζεται στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Ελένη Μπουγδάνου, απέφερε καρπούς!! 



Συγχαρητήρια!!
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Β΄ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ – ΜΕΡΟΣ Β΄
Καινοτόμος Δράση που υλοποιείται από τους μαθητές του Δ1 με τίτλο << Μύθος ή Γεγονός , Φαντασία ή Πραγματικότητα>> μέσω της βιωματικής μάθησης.
Με την βιωματική αναπαράσταση οι μαθητές δεν μαθαίνουν μόνο μέσω βιβλίων, εικόνων, videos, αλλά συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία. Η ίδια η εμπειρία τους βοηθά να καταλάβουν καλύτερα πώς ήταν η ζωή των αρχαίων Ελλήνων, πώς λάμβαναν απόφαση για τη θέση του νέου οικισμού των Αρχαϊκών χρόνων , τις ανάγκες και τις κοινωνικές δομές του. Επιπλέον, τους βοηθά να κατανοήσουν τα κίνητρα των αποίκων και τις προκλήσεις που οι ίδιοι οι άποικοι αντιμετώπισαν.
ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ!
- Αρχική
- Ιστορική αναδρομή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Σχολικός κανονισμός
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Αξιολόγηση σχολικής μονάδας – Έτος αναφοράς 2023-2024
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
- Α1΄ΤΑΞΗ
- 3D_DeSI Erasmus 2023-2024
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
- ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- STEAM 2017-2018
- STEAM 2018-2019
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- Steamed Chain Reaction
- COMENIUS CITIZENSHIP
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- E-Twinning
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
- 3D-ReMath
- ΟΜΙΛΟΣ “ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!”
- Erasmus+”3D4CE”
- Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- Α2΄ ΤΑΞΗ
- Β΄ ΤΑΞΗ
- Γ΄ ΤΑΞΗ
- Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
- Ε΄ ΤΑΞΗ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
Πρόσφατα σχόλια