3D_DeSI Erasmus 2023-2024
Το έργο υλοποιείται με τη συνεργασία 5 εκπαιδευτικών οργανισμών:
SA13 Ιnstituto Κομπρένσιβο Σαρτζάνα , ΕΕΕΚ Χίου, Kirkomannionkoulou Finland και 2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου, υπό τον συντονισμό του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Το έργο βασίζεται στην ένταξη μαθητών με αναπηρία, σωματικές /ψυχικές διαταραχές ή μαθησιακές δυσκολίες με όραμα τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα μπορούσε να λειτουργήσει είτε σε γενικά σχολεία είτε σε εκπαίδευση ειδικών αναγκών. Η επιλογή των παραπάνω προτεραιοτήτων εμπνέεται από την πεποίθηση ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να βελτιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα, να αυξήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να θέσει ως στόχο τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας και παραγωγικότητας, όλες απαραίτητες για την κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη. Η πρόκληση του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες είναι να προσφέρει στους μαθητές του ένα ολιστικό πλαίσιο επιστήμης και τεχνολογίας, το οποίο βελτιώνει την ικανότητα μάθησης των μαθητών, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, τα υψηλά επιτεύγματα στις βασικές δεξιότητες και κρατά τους μαθητές ενδιαφέρον και κίνητρα με πρακτική.
Στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη δραστηριοτήτων, στις οποίες θα μπορούν να συμμετέχουν μαθητές με σωματικές αναπηρίες, ενώ οι άλλοι μαθητές θα προσομοιώνουν τη ρουτίνα τους και θα προσπαθήσουν να υλοποιήσουν τις δραστηριότητες με τον τρόπο που κάνουν οι μαθητές με αναπηρίες. Οι ψηφιακοί τρισδιάστατοι κόσμοι ζωντανεύουν με εκτυπωτές 3D, οι οποίοι μπορούν να ενθαρρύνουν τους μαθητές να μοιράζονται, να συνεργάζονται, να σχεδιάζουν και να σκέφτονται μέσα από δύσκολες ή σύνθετες ιδέες. Η τρισδιάστατη εκτύπωση είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους μαθητές να εννοούν και να απεικονίζουν τα σχέδιά τους καθώς αναπτύσσουν το έργο τους από τα στάδια ανάπτυξης ενός σκίτσου μέχρι το τελικό προϊόν. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή την καινοτόμο τεχνολογία για να διδάξουν διαφορετικά εκπαιδευτικά μαθήματα, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η κοινοπραξία σκοπεύει να εκθέσει την ικανότητα των παιδιών να κατανοήσουν τη «δύναμη» της τεχνολογίας, να αναγνωρίσουν τη σημασία των τεχνών στην καθημερινή τους ζωή, να κάνουν ερωτήσεις όπως οι επιστήμονες, να εκτυπώσουν κάτι στέρεο όπως οι μηχανικοί, επιβάλλοντας και προωθώντας την προσέγγιση STEAM. Το έργο αυτό έχει ως στόχο να καταστήσει διαθέσιμες τις δυνατότητες της τεχνολογίας τρισδιάστατης εκτύπωσης για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και φιλοδοξώντας να προωθήσει βασικές και ψηφιακές δεξιότητες, να παρακινήσει το ενδιαφέρον τους για τη σχολική και διδακτική διαδικασία.
Δείγμα από το έργο μας:
- Αρχική
- Ιστορική αναδρομή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Σχολικός κανονισμός
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Αξιολόγηση σχολικής μονάδας – Έτος αναφοράς 2023-2024
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
- Α1΄ΤΑΞΗ
- 3D_DeSI Erasmus 2023-2024
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
- ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- STEAM 2017-2018
- STEAM 2018-2019
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- Steamed Chain Reaction
- COMENIUS CITIZENSHIP
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- E-Twinning
- 3D-ReMath
- Erasmus+”3D4CE”
- Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
- Α2΄ ΤΑΞΗ
- Β΄ ΤΑΞΗ
- Γ΄ ΤΑΞΗ
- Δ΄ ΤΑΞΗ
- Ε΄ ΤΑΞΗ
- ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
Πρόσφατα σχόλια