3D-ReMath
3D-ReMath 1st Learning, Teaching and Training Activity 3D printing technology aims students understanding maths and recycling procedure. 1st Learning, Teaching and Training Activity Mathematics II – Environment and pollution – 3D Printing II. – Informative event about 3D-ReMath ‘s actions.-Waste management and recycling I & II, 3D Printing III & IV .-Waste management in practice – Module structure – Closing Remarks. – Event about activities of 3D-ReMath to local society of Chios.
Περιγραφή του προγράμματος 3D-ReMat
Ο σκοπός του 3D-ReMath (3D Printing, Recycle, Mathematical) είναι να βοηθήσει τους/τις μαθητές/τριες να κατανοήσουν καλύτερα τα μαθηματικά και να εξοικειωθούν με την τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης και της ανακύκλωσης.
Το πρόγραμμα 3D-ReMath θα ενεργοποιήσει την φαντασία των μαθητών/τριων και θα ενδυναμώσει την ικανότητα τους να επιλύουν προβλήματα, καθώς επίσης θα αυξήσει την ικανότητά τους να σκέπτονται, να σχεδιάζουν και να δημιουργούν. Οι δάσκαλοι θα κληθούν να εισάγουν τους/τις μαθητές/τριες τους σε ένα ‘νέο κόσμο’, τον κόσμο της καινοτομίας τεχνολογίας, της ανακύκλωσης και των νέων παιδαγωγικών μεθόδων της επιστήμης.
Το συμμετέχον πανεπιστήμιο και συγκεκριμένα τα τρία εργαστήρια του, θα επωφεληθούν από το πρόγραμμα, μέσω των ενημερωτικών συνεδριών για τους καθηγητές τους και το σχέδιο συμμετοχής.
Τα εργαστήρια θα αναπτύξουν τις συνεργατικές και επικοινωνιακές ικανότητες τους και θα αλληλεπιδράσουν ενεργά με τα μέλη του προγράμματος (μαθητές/τριες, δάσκαλοι, ερευνητές, κ.τ.λ.π.)
Δραστηριότητες του προγράμματος
- Ένας χάρτης που περιλαμβάνει τις δυσκολίες στα μαθηματικά και τις κατατάσσει σε κατηγορίες
- Τρία (3) προγράμματα εκμάθησης / διδασκαλίας μαθηματικών σε μαθητές/τριες με δυσκολίες (εισαγωγή καινοτόμων μεθόδων εκμάθησης μαθηματικών χρησιμοποιώντας τεχνολογία)
- Τρία (3) προγράμματα διδασκαλίας της ανακύκλωσης (ανακύκλωση, διαχείριση αποβλήτων, το πλαίσιο της επαναχρησιμοποίησης, επανασχεδιασμού και ανακύκλωσης προϊόντων.)
- Τρία (3) προγράμματα εκμάθησης /διδασκαλίας της τρισδιάστατης εκτύπωσης (τρισδιάστατη εκτύπωση και εφαρμογές της, ψηφιακή σχεδίαση, λογισμικό ανοικτής διασποράς για ψηφιακά αρχεία)
- Τρία (3) δια ζώσης προγράμματα εκπαίδευσης για δασκάλους.
- Τρεις (3) ενημερωτικές δράσεις στην Χίο (Ελλάδα), Sarzana (Ιταλία), Leiria (Πορτογαλία)
- Δύο (2) εκπαιδευτικά σεμινάρια για μαθητές/τριες σε Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία
- Ένα (1) διεθνές συνέδριο
Χάρτης Δυσκολιών στα μαθηματικά
Covid 19 Support Italy
Our world is tested by the pandemic of Coronavirus.
We are all aware of the dramatic situation Italy is being going through. We empathize with you and your families.
The children of our school, in order to show their support and solidarity, have taken part in a project, “Support to Italy”. They made small posters with messages in English and/or Italian and their parents took a photo of them. We are sending you, thus, an album of sweet faces and messages of love from our students to yours.
We are all one big family and we need to stay together to fight against the virus.
Keep strong
Keep safe
- Αρχική
- Ιστορική αναδρομή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Σχολικός κανονισμός
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Αξιολόγηση σχολικής μονάδας – Έτος αναφοράς 2023-2024
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
- Α1΄ΤΑΞΗ
- 3D_DeSI Erasmus 2023-2024
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
- ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- STEAM 2017-2018
- STEAM 2018-2019
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- Steamed Chain Reaction
- COMENIUS CITIZENSHIP
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- E-Twinning
- 3D-ReMath
- ΟΜΙΛΟΣ “ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!”
- Erasmus+”3D4CE”
- Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- Α2΄ ΤΑΞΗ
- Β΄ ΤΑΞΗ
- Γ΄ ΤΑΞΗ
- Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
- Ε΄ ΤΑΞΗ
- ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
Πρόσφατα σχόλια