ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Ιαν 20259

1η ενδοσχολική επιμόρφωση: «Διερεύνηση και Διαχείριση της Παιδικής Κακοποίησης»

Είναι σημαντικό το θέμα της παιδικής κακοποίησης να αντιμετωπίζεται με υπευθυνότητα και ευαισθησία, τόσο στην κοινωνία όσο και στα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά πλαίσια. Ένα σεμινάριο για την παιδική κακοποίηση μπορεί να προσφέρει κρίσιμες γνώσεις και εργαλεία για την αναγνώριση, την πρόληψη και την κατάλληλη αντίδραση σε τέτοια περιστατικά. Υπό αυτό το πρίσμα διοργανώθηκε στο σχολείο ενδοσχολική επιμόρφωση με επιμορφώτριες τις κ. Πιέτρη Γεωργία ΠΕ30, κοινωνική λειτουργό και Γαλάτουλα Σεβαστή ΠΕ23, ψυχολόγο την Παρασκευή 25/10/2024 από τις 10:15 – 13:15. Σημεία αναφοράς ήταν τα εξής:

1. Ορισμός και Μορφές Παιδικής Κακοποίησης

2. Συμπτώματα και Ενδείξεις Κακοποίησης

3. Ψυχολογικές Επιπτώσεις στην Ανάπτυξη

4. Νομικό Πλαίσιο και Υποχρεώσεις Αναφοράς

5. Προληπτικά Μέτρα και Παρεμβάσεις

2η Ενδοσχολική επιμόρφωση: «Είμαστε ό,τι γράφουμε!!»

Ένα σεμινάριο γραφολογίας μπορεί να προσφέρει ενδιαφέρον και χρήσιμες γνώσεις για την ανάλυση και ερμηνεία των γραφολογικών χαρακτηριστικών ενός ατόμου, όπως η προσωπικότητα, οι συναισθηματικές καταστάσεις, και ακόμη και οι ενδεχόμενες συμπεριφορικές τάσεις, μέσω της γραφής. Η γραφολογία είναι η επιστήμη που ασχολείται με την ανάλυση της γραφής,  και χρησιμοποιείται σε πολλούς τομείς, όπως η προσωπική ανάπτυξη, η ψυχολογία και η ανθρώπινη συμπεριφορά. Η εισηγήτρια  δικαστική γραφολόγος κ. Όλγα Γαβριηλίδου την  Πέμπτη 12/12/2024 από τις 17:30 – 20:30, κάλυψε τις παρακάτω ενότητες:

1. Εισαγωγή στη Γραφολογία

2. Ανάλυση των Γραφολογικών Στοιχείων

3. Ερμηνεία των Γραφολογικών Χαρακτηριστικών

4. Σχέση Γραφολογίας και Ψυχολογίας

5. Γραφολογία και Επαγγελματικές Εφαρμογές

6. Πρακτικές Ασκήσεις και Ανάλυση Δειγμάτων Γραφή

3η Ενδοσχολική επιμόρφωση: «Κριτική σκέψη στο σχολείο: Ψυχολογία, μύθοι και εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης» 

Το σεμινάριο διάρκειας 1,5 ωρών, πραγματοποιήθηκε εκτός διδακτικού ωραρίου και συγκεκριμένα, την Τετάρτη, 29-01-2025 από 18:30 έως 20:00 μέσω του συνδέσμου webinar: https://minedu-secondary2.webex.com/meet/adamantiaf

Εισηγητής στο σεμινάριο ήταν ο κ. Ροδαφηνός Α., Αναπληρωτής Καθηγητής στη μεθοδολογία έρευνας και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο Α.Π.Θ. Σκοπός του σεμιναρίου ήταν η ενημέρωση των εκπαιδευτικών αναφορικά με πρακτικές ενίσχυσης της κριτικής σκέψης στη σχολική τάξη μέσα από τη χρήση παραδειγμάτων της καθημερινότητας και της Τεχνητής Νοημοσύνης. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου και Βορείου Αιγαίου και η συμμετοχή ήταν προαιρετική.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων