2dimchio's blog
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΙΟΥ -ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ
Μάι 2024
19
Λήψη αρχείου
από
2o ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ ΧΙΟΥ
κάτω από:
Χωρίς κατηγορία
| |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός
στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΙΟΥ -ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ
Τα σχόλια είναι κλειστά.
Αρχική
Ιστορική αναδρομή
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Σχολικός κανονισμός
Στοιχεία επικοινωνίας
Αξιολόγηση σχολικής μονάδας – Έτος αναφοράς 2023-2024
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
Α1΄ΤΑΞΗ
3D_DeSI Erasmus 2023-2024
ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
STEAM 2017-2018
STEAM 2018-2019
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
Steamed Chain Reaction
COMENIUS CITIZENSHIP
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
E-Twinning
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ – ΦΕΣΤΙΒΑΛ
3D-ReMath
ΟΜΙΛΟΣ “ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!”
Erasmus+”3D4CE”
Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Α2΄ ΤΑΞΗ
Β΄ ΤΑΞΗ
Γ΄ ΤΑΞΗ
Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
Ε΄ ΤΑΞΗ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
3D DeSI
Α ΤΑΞΗ
Β τάξη
Γ΄ ΤΑΞΗ
Δ ΤΑΞΗ
Ε΄Τάξη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΤ ΤΑΞΗ
Χωρίς κατηγορία
Αναζήτηση για:
Πρόσφατα άρθρα
(χωρίς τίτλο)
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ
Καινοτόμος Δράση: “Διαδρομές ΙΙ Δράση δικτύωσης εκπαιδευτικών κοινοτήτων/φορέων για την προαγωγή του θετικού κλίματος και την ενίσχυση των θετικών συμπεριφορών και σχέσεων στη σχολική κοινότητα”
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
Πρόσφατα σχόλια
Ανώνυμος
στο
Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο μας!!!
Ιστορικό
Ιούνιος 2025
Μάιος 2025
Απρίλιος 2025
Μάρτιος 2025
Ιανουάριος 2025
Δεκέμβριος 2024
Νοέμβριος 2024
Οκτώβριος 2024
Σεπτέμβριος 2024
Αύγουστος 2024
Ιούνιος 2024
Μάιος 2024
Απρίλιος 2024
Μάρτιος 2024
Φεβρουάριος 2024
Ιανουάριος 2024
Δεκέμβριος 2023
Νοέμβριος 2023
Οκτώβριος 2023
Σεπτέμβριος 2023
Ιούνιος 2023
Kατηγορίες
3D DeSI
Α ΤΑΞΗ
Β τάξη
Γ΄ ΤΑΞΗ
Δ ΤΑΞΗ
Ε΄Τάξη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΤ ΤΑΞΗ
Χωρίς κατηγορία
Μεταστοιχεία
Σύνδεση
Entries
RSS
Comments
RSS
Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
18 Ιουνίου 2025
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ
13 Ιουνίου 2025
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ
30 Μαΐου 2025
Καινοτόμος Δράση: “Διαδρομές ΙΙ Δράση δικτύωσης εκπαιδευτικών κοινοτήτων/φορέων για την προαγωγή του θετικού κλίματος και την ενίσχυση των θετικών συμπεριφορών και σχέσεων στη σχολική κοινότητα”
28 Μαΐου 2025
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
20 Μαΐου 2025
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΥΖΩΙΑΣ
19 Μαΐου 2025
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
16 Μαΐου 2025
ΟΜΙΛΟΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ
«I’m a Child, I Have Rights: Discovering Justice and Respect» ένα έργο eTwinning
14 Μαΐου 2025
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!
12 Μαΐου 2025
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 13-31 ΜΑΪΟΥ 2024
Σύνδεση
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια