Στο πλαίσιο του κεφαλαίου «Του κόσμου το ψωμί», πραγματοποιήσαμε μια επίσκεψη στον φούρνο της γειτονιάς μας. Η φουρνάρισσα μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και προθυμία να μας ξεναγήσει στον χώρο.
Με πολύ μεράκι, φαντασία και αγάπη, οι μαθητές μας συμμετείχαν στη δράση της Φλόγας “Απλώνω Ευτυχία”, δημιουργώντας τα δικά μπλουζάκια. Με χρώματα στα χέρια, αποτύπωσαν μηνύματα χαράς, ελπίδας και συμπαράστασης, μετατρέποντας απλά μπλουζάκια σε μικρά έργα τέχνης γεμάτα νόημα.
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε οτι την Πέμπτη 29/05/2025, 13:00 μ.μ στο χώρο του σχολείου “θα απλώσουμε ευτυχία“. Θα μπορείτε να αγοράσετε τα μπλουζάκια με τις δημιουργίες των παιδιών σας και να ενισχύσουμε με τον τρόπο αυτό το σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια – Φλόγα.
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της δράσης στον παρακάτω σύνδεσμο
Εναλλακτικά μπορείτε να τηλεφωνείτε στο σχολείο για ενημέρωση.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Τα παιδιά της Γ’ τάξης συμμετείχαν σε ένα όμορφο project με θέμα τα ζώα του δάσους, τα κατοικίδια ζώα και τα ζώα της θάλασσας. Αναζήτησαν πληροφορίες και δημιούργησαν πολύχρωμες αφίσες με κείμενα, εικόνες και ζωγραφιές. Τα παιδιά βρήκαν πληροφορίες για ζώα της θάλασσας και του γλυκού νερού. Έμαθαν τι τρώνε και πώς προστατεύονται. Έγραψαν, ζωγράφισαν και παρουσίασαν με χαρά όσα ανακάλυψαν!
Οι μαθητές της τάξης Δ1 δημιούργησαν την εφημερίδα τους με ενδιαφέροντα θέματα.
Η Ε’ τάξη, δείχνοντας την ευαισθησία της στα κοινωνικά θέματα και θέλοντας να ενισχύσει το έργο του “Χαμόγελου του Παιδιού”, που στηρίζει τόσες οικογένειες και παιδιά που το ‘χουν ανάγκη, συγκέντρωσε τρόφιμα, είδη υγιεινής, απορρυπαντικά, σνακ κτλ και με μια μικρή αντιπροσωπεία της δασκάλας του τμήματος και μιας μαθήτριας, επισκέφτηκαν τον χώρο του Χαμόγελου στο Ίλιον και παρέδωσαν με χαρά όσα είχαν συγκεντρώσει.
Η Ε’ τάξη του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Κ.Π.Α., λίγο πριν το Πάσχα, επισκέφτηκε τις υπηρεσίες του Ληξιαρχείου και του Δηματολογίου του Δήμου Ασπροπύργου. Τα παιδιά μάθανε για τις λειτουργίες αυτών των υπηρεσιών του Δήμου, μπήκαν στη θέση των υπαλλήλων, εκτύπωσαν, σφράγισαν κι εξυπηρέτησαν τους συμπολίτες τους. Αυτή η βιωματική εμπειρία τους έφερε πιο κοντά στην κοινωνία και τους βοήθησε να κατανοήσουν έννοιες και υπηρεσίες που είχαν διαβάσει μόνο στο βιβλίο τους.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ασπροπύργου συνολικά, καθώς και προσωπικά τον Δήμαρχο, που χαιρέτησε τους μαθητές μας και τους πρόσφερε κεράσματα, την κ. Τσίγκου, που με μεγάλο ενθουσιασμό μας δέχτηκε στο Τμήμα της, καθώς κι όλους τους υπαλλήλους που μας βοήθησαν κι υπομονετικά έλυσαν όλες τις απορίες των μαθητών μας.



























































