Επίσκεψη του 2ου νηπιαγωγείου Ασπροπύργου στην έκθεση βιβλίου του σχολείου μας.
Οι μαθητές της Δ’ τάξης ζωντάνεψαν το ποίημα του βιβλίου «Γεια σου, κύριε Μενεξέ» (Το κορίτσι) μέσα από τις υπέροχες ζωγραφιές τους!
Απολαύστε το βίντεο με τις δημιουργίες τους και ταξιδέψτε στον κόσμο της άνοιξης!
Με έμπνευση και χιούμορ οι μαθητές της Στ’ τάξης δημιούργησαν το δικό τους «ανάποδο παραμύθι» με τίτλο «Η Κακιά Κοκκινοσκουφίτσα και ο καλός Λύκος»!
Η εργασία υλοποιήθηκε με την τεχνική «μικρά βιβλία» του Φρενέ, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να γίνουν συγγραφείς και εικονογράφοι του δικού τους βιβλίου.
Για το σχολικό έτος 2026-2027, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 2 Μαρτίου έως και 23 Μαρτίου 2026.
Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά Σχολεία γενικής εκπαίδευσης πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr
Οι μαθητές της Δ τάξης , αφού διάβασαν το παραμύθι « ο χαρταετός της φιλίας», έφτιαξαν και τον δικό τους χαρταετό της φιλίας για να στολίσει την είσοδο του σχολείου και να φτάσει το μήνυμα σ’ όλα τα παιδιά! Κόκκινο για την αγάπη, πορτοκαλί για την κατανόηση, γαλάζιο για την αλληλοβοήθεια, πράσινο για τη συνεργασία, μωβ για την εμπιστοσύνη και κίτρινο για τον σεβασμό!
Χαρούμενη Καθαρά Δευτέρα και Καλή Σαρακοστή!
Στα πλαίσια της παγκόσμιας μέρας καλοσύνης οι μαθητές της Στ’ μίλησαν για τα οφέλη των καλών πράξεων στη ζωή μας, τόσο για εμάς τους ίδιους όσο και για τους άλλους. Για τον λόγο αυτό, φτιάξανε το δικό τους “Δέντρο καλοσύνης” το οποίο ανθίζει σιγα σιγά με κάθε καλή πράξη που κάνουν!! Για να δούμε αν θα γεμίσει το δέντρο μας…!!










































