Την Τρίτη 13 Ιουνίου 2023 το σχολείο μας γιόρτασε την Ευρωπαϊκή ημέρα Μουσικής. Η ημέρα της Μουσικής άρχισε να γιορτάζεται στο Παρίσι το 1982, ενώ το 1985 ο θεσμός εξαπλώθηκε πέρα από τα σύνορα της Γαλλίας. Μέσα σε λίγα χρόνια, η ημέρα της Μουσικής έφτασε να είναι ένα μεγάλο ευρωπαϊκό πολιτιστικό γεγονός που γιορτάζεται την 21η Ιουνίου κάθε έτους, σε περισσότερες από 22 χώρες. Ερασιτέχνες και επαγγελματίες μουσικοί κατακλύζουν δημόσιους χώρους και οργανώνουν δωρεάν συναυλίες. Στο σχολείο μας οι μαθητές της Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξης έφτιαξαν τη “χορωδία της χαράς” και παρουσίασαν, με φόντο το καλοκαιρινό σκηνικό, τραγούδια για τη θάλασσα και το καλοκαίρι. Η ΣΤ’ τάξη, ως γνήσια “ορχήστρα της χαράς” , ενθουσίασε τους μικρούς ακροατές, παρουσιάζοντας καλοκαιρινές μελωδίες από κινηματογραφικές ταινίες με τους μουσικούς σωλήνες “Boomwhackers” και κρουστά μουσικά όργανα.
Την Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023 πραγματοποιήθηκαν στο προαύλιο του σχολείου μας τα εγκαίνια της τοιχογραφίας του προγράμματος “Ζωγραφίζοντας Σχολικά Κτίρια” της Urban Act και της δομής “Εις το όνομα του Άλκη”. Το θέμα της δράσης ήταν η οπαδική βία. Με τη βοήθεια και τη συμπαράσταση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό.
Η ποικιλία την αρωμάτων, των γεύσεων και της μουσικής ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο την διαπολιτισμική ταυτότητα της μαθητικής μας κοινότητας. Ευχαριστούμε τις οικογένειες των μαθητών της ΣΤ τάξης για τη θέρμη με την οποία αγκάλιασαν το μικρό μας multy-culty φεστιβάλ, και φυσικά τα παιδιά μας για τον ενθουσιασμό και τη χαρά που μας μετέδωσαν.
Οι μαθητές της Α τάξης στα πλαίσια του Ελευσίς-Ελευσινα Πολιτιστική πρωτεύουσα 2023,συμμετείχαν στο δημιουργικό εργαστήριο τύπου STEAM με θέμα τη ρύπανση του περιβάλλοντος. Συζήτησαν για το τι μπορούν να κάνουν για να προστατέψουν την πόλη και τον πλανήτη από τη ρύπανση, δημιούργησαν σφραγίδες με τη βοήθεια ενός τρισδιάστατου εκτυπωτή και ενός μηχανήματος κοπής λέιζερ και διακόσμησαν υφασμάτινες τσάντες που θα χρησιμοποιούν ξανά και ξανά για να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον με σκουπίδια.
Οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα πραγματοποιούνται κατόπιν σχετικής αίτησης – δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Στην αίτηση – δήλωση επιλέγετε την ώρα αποχώρησης καθώς και το ονοματεπώνυμο του συνοδού που παραλαμβάνει τον μαθητή/τρια. Παρακαλούμε για την έγκαιρη συμπλήρωση και κατάθεση της αίτησης – δήλωσης (έως 18/05/2023).
Την αίτηση – δήλωση μπορείτε να την “κατεβάσετε” και εκτυπώσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο.
Οι μαθητες της Γ τάξης στο πλαίσιο διδασκαλίας της κυκλοφοριακής αγωγής στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος «βγήκαν στον δρόμο». Στόχοι της διδασκαλίας ήταν η εξοικείωση των μαθητών με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας αλλά και η απαραίτητη απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων ώστε να κυκλοφορούν με ασφάλεια! Κατασκεύασαν πινακίδες και στη συνέχεια κινήθηκαν σε ενα οδικό δίκτυο στο προαύλιο του σχολείου!
Στο παρακάτω έγγραφο παρουσιάζονται συμβουλές για την ασφαλή χρήση των κοινωνικών δικτύων. Ο οδηγός εκδόθηκε από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου.
























































