20

Το Νερό με Μέτρο

Γράφει η εκπαιδευτικός : Ιασεμίδου Βιργινία

Δασκάλα Τμήματος Ένταξης ( Υποδιευθύντρια ) 

   Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων ‘ Φροντίζω το Περιβάλλον ‘ τα παιδιά της Δ’ Δημοτικού

με τις δασκάλες τους κ. Φωτεινή Κοντογεωργίου και Βιργινία Κανίδου , είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν

με βιωματικό τρόπο, τον καθοριστικό ρόλο του νερού στο οικοσύστημα κι όχι μόνο.

   Πεζοπορώντας ως τη ‘ Βρύση του Γιάννη ‘ , κοντά στο σχολείο, παρατήρησαν και κατέγραψαν την

αλληλεπίδραση του νερού της πηγής και του χειμάρρου Ματσάγγου προς τα υπόλοιπα στοιχεία

του ανάλογου οικοσυστήματος.

   Παράλληλα επισήμαναν τη ρύπανση που προκαλεί ο άνθρωπος στην ευρύτερη περιοχή λόγω πλαστικών

κι άλλων μη διασπώμενων απορριμμάτων, φυτοφαρμάκων κ.λ.π

   Συνέδεσαν δε τις παρατηρήσεις τους και με τα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος της Μελέτης του

Περιβάλλοντος εξετάζοντας τον βιότοπο πετρώδους εδάφους.

   Η δράση κατέληξε σε ομαδικά παιχνίδια, διασκέδαση και χαλάρωση στον χώρο της παιδικής χαράς.

 Σημ : Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την μαμά της Τριανταφυλλιάς κ. Άννα Μπαλωτή για

τη μοναδική εμπειρία που πρόσφερε στα παιδιά χαρίζοντας τους στιγμές αγάπης

με τα πανέμορφα κατσικάκια.

30 40

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση