
Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων – «Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο», Αξιοοποιούμε διδακτικά το λαικό παραμύθι “Ο Λιόντος”.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων – «Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο.»
Διαβάζουμε πρώτα το παραμύθι:
Αξίες – Στόχοι:
– Να κατανοήσουν ότι στη βία δεν απαντάμε με βία και επιστρατεύουμε το μυαλό μας.
– Να κατανοήσουν ότι ο φόβος που δεν αντιμετωπίζεται, δημιουργεί μεγαλύτερο φόβο.
Κατά τη διάρκεια της αφ΄ήγησης σταματ΄άμε και κάνουμε στα παιδιά ερωτήσεις κατανόησης και Μελέτης της συμπεριφοράς του Λιόντου.
Μιλάμε για τους φόβους μας:
Τα παιδιά σε χαρτάκια ζωγραφίζουν κάτι που τους φοβίζει και βάζουν τα χαρτάκια τους μέσα σε ένα κουτί:
Αφού ανακατέψουμε τα χαρτάκια, το κάθε παιδί περνάει και παίρνει ένα. Συζητάμε για τον κάθε φόβο και τα παιδιά προτείνουν λύσεις αντιμετώπισης.
Ο δράκος του φόβου:
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τους φόβους τους σε στρογγυλά κάνσον. Στη συνέχεια φτιάχνουμε ένα κεφάλι δράκου, το βάζουμε στην αρχή και τοποθετούμε τα κανσόν το ένα πίσω από το άλλο. Έτσι φτιάχνουμε ένα δράκο που θα πάρει
μακριά τους φόβους μας.
Ο δράκος του φόβου από τα παιδιά του τρίτου τμήματος:
Κάναμε και τους ατομικο΄ύς μας δράκους. Στο σώμα του ζωγράφισαν τα παιδιά το μεγαλύτερο φόβο τους και μία λύση για να τον αντιμετωπίσουν:
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.