Με σύνθημα Θάρρος και Καρδιά ..Ζήτω Ζήτω το 29 περάσαμε μια καταπληκτική μέρα παρέα με τη Μάγισσα Μπαχλεβίτσα.
Ευχαριστούμε πολύ τις καταπληκτικές μανούλες που μας συνόδευσαν στην επίσκεψη καθώς επίσης και την κυρία Καλούδη που μας υποδέχθηκε και μας ξενάγησε με ιδιαίτερη φροντίδα και χαρά στο Μουσείο της κούκλας!




