Το σχολείο μας τίμησε τους ήρωες του 1821!
Με δραστηριότητες, εικαστικές δημιουργίες, τραγούδια, ποιήματα , παρέλαση, τα μικρά μας Ελληνόπουλα γιόρτασαν τη διπλή γιορτή – Ευαγγελισμός της Θεοτόκου – επέτειος της Επανάστασης του 1821 και τιμώντας τους ήρωες αγωνιστές βροντοφώναξαν :
ΖΗΤΩ ΤΟ ’21!!!
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ !!!!
ΖΉΤΩ Η ΕΛΕΥΘΈΡΙΑ!!!

Χρόνια πολλά ❤️🇬🇷❗❗













