“Μιλώντας για το παιδί μου”..

                Το Δίκτυο Συνεργασίας του 3ου, του 29ου και 61ου Νηπιαγωγείου Λάρισας, οργάνωσε στο αμφιθέατρο του 3ου νηπιαγωγείου την εκδήλωση “Μιλώντας για το παιδί μου”με εισηγήτρια τη ψυχολόγο – συνεργάτη του “Χαμόγελου του Παιδιού” κ. Ανθή Παϊλα. Η ομιλία της κ. Παϊλα κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών και των γονέων που παρευρίσκονταν στην εκδήλωση  εμπλέκοντας τους  σε μια εποικοδομητική συζήτηση για θέματα αυτονομίας, οριοθέτησης, προσαρμογής των παιδιών στο νέο περιβάλλον του σχολείου και διαχείρισης προβληματικών καταστάσεων στο σχολείο, στις διαπροσωπικές τους σχέσεις  και στην καθημερινότητα τους. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Δ/ντρια Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας κ. Αικατερίνη Καραγιώργου, η οργανωτική συντονίστρια ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας και σχολική σύμβουλος Λάρισας κ. Άρτεμις Παπαδημητρίου και η σχολική σύμβουλος Καρδίτσας κ. Δήμητρα Κωτσιοπούλου τις οποίες ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη τους στην κοινότητα μάθησης που δημιουργήσαμε!

                       1700495437819 1          IMG 20231120 170040